Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Wczoraj
  2. Gdzie byles jak Cie nie bylo ? ;d
  3. I tak bot z redha jesteś #freeretro
  4. Wspaniały film :D Według mnie najlepszy z całego cyklu :D
  5. Tak bylo kiedys pozdrawiam
  6. Niy znom Kaleo - Way down we go
  7.  

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Mala_ja

      Mala_ja

      kurczę jakoś nie w moim typie to. 
      Łap coś porządnego 

       

    3. Kapibar

      Kapibar

      :D Śmiesznie mi się to kojarzy, kiedyś miałem fazę na jedną dziewczynę i mój cyniczny kumpel mi to podśpiewywał non stop, cała paczka szybko podłapała i przez jakiś czas to było moim soundtrackiem xd 

    4. Mala_ja

      Mala_ja

      @Kapibar przynajmniej jest co wspominać i to jest w tym wszystkim najlepsze !

  8. Znam :D
  9. Najlepiej nie ze wszystkim nic nie robic dzieki nara
  10. Jak grałem też mi się coś wydawało, że coś ma. Na filmie widać, że odpalony
  11. Nick podejrzanego: TIMS Kaleta Serwer: 1 Data: dzis Adres ip (amx_ip): VALVE_0:0:1025240069 91.123.176.164 Nonsteam Demo/screeny: http://www52.zippyshare.com/v/yBOzdq5N/file.html Opis sytuacji: aim plus wh #2 #1 hugon VALVE_0:0:261073108 46.77.229.94 Nonsteam sprawdzić hltv z 18:35 gdzieś mapa pool_day grałem z nimi i prawdopodobnie też był odpalony ale ofnoł by mieli z kim pograc
  12. Eee znom ;] Scooter - Nessaja
  13. Na nie za wszystkim.
  14. Zbanowany http://bany.home-edition.eu/ban_list.php?bid=91909
  15. Nick podejrzanego:WEGORZ Serwer:1# [FFA] BaToN POLAND Server Data:26-07-17 Adres ip (amx_ip):5.172.236.91 Demo/screeny:http://www48.zippyshare.com/v/wleAPqPk/file.html Opis sytuacji:Niema co gadać ten jegomość ma bardzo zaawansowanego parkinsona i lata z celownikiem od głowy do głowy z prędkością światła jedyna diagnoza aimbot
  16. Dzieki Za filmik Mega Pozdrawiam Całą Ekipę !
  17. Na takim świecie człowiek może zrobić tylko jedno: znaleźć sobie coś, co będzie jego własne, naprawdę jego własne i nigdy go nie zawiedzie, a potem ciężko pracować nad tym i dla tego, bo to mu samo zapłaci za jego trud.

    James Jones – Stąd do wieczności

    Może i oklepane, ale <3

  18. Bo wam się wymarzyły ciul wie co i tak jest, trzeba będzie inny plugin wgrać jak sie znajdzie bez bugów
  19. Wszystkiego Najlepszego :)
  20. Ostatni tydzień
  21. Naaaaaaaaaaaaaaaaajlepszegoo ! :DD
  22. Najlepsiejszego Panowie :)))
  23. Najlepszego :)
  24. Sto lat chłopaki!
  25. Dla mnie tez kolega gra czysto widac ze umie korzystac dobrze ze sluchawek i ma skilla .
  1. Pokaż więcej aktywności

O nas

Witajcie! 

Jesteśmy grupą osób, których łączy wspólna pasja. 

Nasza przygoda zaczęła się już dawno temu(20 maj 2008r.) 
i coraz dochodziły do nas nowe osoby i nowe pomysły. Wszystko zaczęło się od znajomości dwóch osób: BaToNa i Pershinga. Stworzyli oni sieć serwerów CS 1.6 - źródłeko-cs.
Projekt trzymał się około trzech miesięcy. W międzyczasie wiele się działo. Pojawiały się nowe twarze, stare znikały. Przyczyną upadku pierwotnego projektu było oszustwo firmy hostującej serwery. 

Kolejnym projektem była sieć serwerów o nazwie Dark-Cs.pl. Tym razem współtwórcami byli BaToN oraz BoleK. Sieć początkowo składała się z dwóch serwerów FFA oraz TP. Z czasem otworzyliśmy kolejne serwery, jednakże sieć nie spełniała naszych oczekiwań, co doprowadziło do upadku Dark-Cs.pl

Ta ponad półroczna przygoda na serwerach BaToNa związała ludzi i doprowadziła do utworzenia się pewnej społeczności. Jedynym co należało zrobić to utrzymanie tych ludzi w grupie. Tym razem współpracę z BaToNem rozpoczął McLovin(Złoty) oraz Kazanek. Podział obowiązków między 3 osoby spowodował, że nasza sieć serwerów o nazwie
Home-Edition.eu istnieje od 2009r. roku, a społeczność graczy serwerów BaToN POLAND Server nieprzerwanie od 2008 roku.