Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną w 02.09.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Te-Tris

    Te-Tris żegna :)

    Nie miałem tego tematu zakładać ale stwierdziłem że jednak muszę coś napisać. Więc odchodzę z HE. Czeka mnie ciężki rok w którym postanowiłem dać z siebie wszystko. Pod każdym względem. Czeka mnie matura, zawodowe i prawdopodobne operacja oka więc żeby mieć więcej czasu na ogarnięcie tych rzeczy i swoich prywatnych znikam stąd. Będę dostępny bo moje lenistwo nie pozwoli mi się wylogowac z forum więc będę czasem przeglądał co tu się wyrabia :D. W sumie to chyba teraz powinny być jakieś podziękowania czy coś a skoro tak wypada to tak zrobię :D. Dziękuję administracji za danie mi szansy jako admin i cierpliwość do składek ( @batonik zaległe wpłacę jak na priv pisałem :D). Cieszę się że daliście mi szanse i mam nadzieję że Was nie zawiodłem. Dziękuję tej społeczności bo nie raz wywołaliscie uśmiech nie tylko na serwerze ale też na forum :) Dziękuję adminom bo dobrze się z Wami współpracowało (nie tylko z #4) ^^ Ale szczególne podziękowania dla @Kapibar @Mala_ja @gramnawhtylkoniebanujcie @d!vide @Pulsarowy^^ @suk mike hok @oldschool @niegrzecznylobuz Świetnie się z Wami grało. Było śmiesznie i miło mi że mogłem Was karmić śrutem ( częściej Wy mnie ale udajemy że ja Was żeby było sentymentalnie xD) oraz żartować z Wami xD. I na koniec jeszcze raz dzięki Wam wszystkim oraz każdemu z osobna. Te kilka miesięcy spędzone tutaj będę wspominał dobrze i nie żałuję ale każdy ma swój czas a mój tutaj dobiegł końca. Żegnam Was Batonki, Batony i powodzeniem :D @Złoty @Honor Czyńcie honory i zdejmijcie flagi :) P. S wybaczcie powtarzanie się i błędy ale poetą ani pisarzem nie jestem :D
  2. 2 punkty
    Koniec Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie osoby które jeszcze nie dostały skiny mają na odebranie w ciągu 12h podziękowania @Mala_ja@Te-Tris@KRA@gramnawhtylkoniebanujcie@Kapibar@bobslej oraz Adminom za umieszczenie na stronie głównej gratulacje osobą które wygrały i odebrały swoje skiny zapraszamy ponownie za jakiś czas
  3. 1 punkt
    Oskar_Gs

    Znasz Ten Utwor ;> ?

    Znam :)
  4. 1 punkt
    BUCZ/PLAYER

    Te-Tris żegna :)

    ;( będę tęsknił :((( co wyscie sie uwzieli co na to odchodzenie trzeba wam kopniaka dać a nie wam sie jakies widzimisie robi no
  5. 1 punkt
    Mala_ja

    Kolorek

    @Honor ten kolor jest piękny <3 Nasze nazwy są zmienione a co z nazwą serwera ??
  6. 1 punkt
    niegrzecznylobuz

    Te-Tris żegna :)

    @Te-Tris @Shogunek odszedł teraz ty :( rozumiem ciebie i zdawaj to co musisz i zadbaj o swoje zdrowie, powodzenia ze wszystkim i wielkie dzieki chłopie za wszystkie twoje pomoce, faktycznie będzie ciężko teraz bez takiego wariata na serwerze :(
  7. 1 punkt
    Dominika :)

    Te-Tris żegna :)

    Mój Żelku! Będziemy tęsknić! Byłeś jedną z pierwszych osób które tutaj poznałam ;c życzę powodzenia we wszystkim! Spinaj poślady i czekamy na 100% z matury! Wracaj do nas szybko bo będzie mi smutno samej po dust'cie truchtać Eklerko! Nie poddawaj się i "come back home". Powodzenia <3 Pamiętaj jeszcze jedno! Spróbuj tylko nam nie wrócić a pomogę @Kapibarowi Cię znaleźć bo od nas nie da się uciec!!! 😚 ❤️ I nie zapominaj o fakcie że jesteś moim Żelkiem! Do zobaczenia / napisania ;)
  8. 1 punkt
    Bienio

    Te-Tris żegna :)

    Dużo zdrowia, matury na 100 % :) do zobaczenia :)
  9. 1 punkt
    hahXD

    Te-Tris żegna :)

    Powodzenia :D i dzięki za grę na 4# :D
  10. 1 punkt
    Zankor

    Te-Tris żegna :)

    Zdrówka z okiem zeby awka jeszcze wchodziła i powodzenia w maturze i egzaminach to samo mam ale bedzie widac :D 3maj sie :D
  11. 1 punkt
    poz!om

    hahahahahahahaha, kto to wymyślił 

    hahahahahahahaha, kto to wymyślił
  12. 1 punkt
    gramnawhtylkoniebanujcie

    [WRZESIEŃ'17] RS-y

    @Honor Byłaby szansa wrzucić jeszcze to na #4 http://www35.zippyshare.com/v/c4H8dbMg/file.html Piosenka mi sie mega podoba :D
  13. 1 punkt
    gramnawhtylkoniebanujcie

    Te-Tris żegna :)

    No ładnie, ładnie... Zdawaj tam wszystko i wracaj. Odinstaluj cs albo daj se bana. Ja bym nie wytrzymał :P Powodzenia! Chubin teraz to masz prze$%#ane :D
  14. 1 punkt
    lEnjoyhahah

    Te-Tris żegna :)

    o kurdi bela, wracaj szybko :c. Powodzenia! Edit: ja mysle ze to przez ten forumowy kolor, popadł chłop w depresje :/
  15. 1 punkt
    JoKeRxPompa

    Te-Tris żegna :)

    No to żegnaj i powodzenia trzymaj się :)
  16. 1 punkt
    Kapibar

    Te-Tris żegna :)

    Ja się oficjalnie obrażam @Te-Tris, Chubin bez Fatmana, to jak jeden cycek bez drugiego.. niby jest, ale nie cieszy tak, jak dwa i nie wygląda jak dwa, i w ogóle na co komu jeden!? ... masz wrócić, jak się ze wszystkim uporasz, bo już Ty wiesz, że
  17. 1 punkt
    Mateo69

    Te-Tris żegna :)

    Szkoda że odchodzisz ale cóż trzymaj się i powodzenia!
  18. 1 punkt
    oldschool

    Kolorek

    1) #4682B4 2) #00FFFF 3) #9F9FDF 4) #FF9A00 5) #ff9966 6) #0066FF 7) #D14B71
  19. 1 punkt
    MisiePatysie

    [WRZESIEŃ'17] RS-y

    na #3 http://www86.zippyshare.com/v/9yGGpNik/file.html Chocolate Choco Choco (dzięki Kapi za przypomnienie!! ) Akcent - Przekorny los Norbi - Materazzi (dzięki Tobie poz!om poznałam nowy wymiar muzyki xd) @batonik na #3 nie ma nowych RSów, na #4 owszem. I jedna prośba podmień mojego Akcenta na to http://www18.zippyshare.com/v/Z6AXWZ01/file.html bo tamten kijowo przycięty, nie wiem jak ja to zrobiłam xd Ja dzisiaj sporo grałam i ani raz nie słyszałam nic nowego @Kapibar.... Tymbardziej swoich kawałków grają z poprzedniego miesiąca...
×