Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną w 11.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    gramnawhtylkoniebanujcie

    Prosilem

    Prosiłem Moderatora o warny, a dostalem blokade ogólną. Chciałbym złożyć podziekowania dla osoby nakładającej. Byłem z @poz!om na kwestii dogadania sie na piwo... Ale nie dostałem blokade na sb za głupoty... Gdzie jest sprawiedliwość nikogo nie obrażałem, przyznalem sie do winy proszac o warny.... dostałem blokade. Narka chamie nie wracaj tak to przyjmuje. Mało zrobiłem dla tego forum? Mało... ps. dziwnym trafem to sie znajdzie w smietniku albo w takich czelościach że dziekuje ze ktos to zdązył przeczytac A i jeszcze taka kwestia jeżeli na serwerach można przeklinac po 22 to dalczego na sb nie można... Jak dla mnie jest to łamanie ogólnego regulaminu.
  2. 1 punkt
    Prowokator'

    Zagłosuj na CS-GO mod i zgarnij reputke

    45 ;)
  3. 1 punkt
    gramnawhtylkoniebanujcie

    Janek umyj se LuLOKA

    Janek umyj se LuLOKA
  4. 1 punkt
    Honor

    Warto spróbować.

    Wszstko na tak to nie ma co dłużej trzymać. Podanie rozpatrzone pozytywnie zgłoś się na PW i podaj SiD.
  5. 1 punkt
    gramnawhtylkoniebanujcie

    niegrzeczna kocica xd  

    niegrzeczna kocica xd
  6. 1 punkt
    MisiePatysie

    Warto spróbować.

    Steam Tak Wiek Tak Posty Tak Kultura Tak Dema Tak Chłopak kontaktowy, na forum codziennie, jak dla mnie to brać go
  7. 1 punkt
    gramnawhtylkoniebanujcie

    Jakie są wasze życiówki?

    A tak na serio to chyba raz wbiłem na dd2 71:12 i ktoś mnie strasznie gonił bo miał 69 takiej walki to nigdy w zyciu w cs nie stoczyłem.
  8. 1 punkt
    Olka91^

    Jakie są wasze życiówki?

    Jeśli chodzi o CS'a to jakieś 54:8 ;) Niby słabizna, ale jak na mnie to całkiem nieźle xD
  9. 1 punkt
    JaNcZo_wiN

    warto było odłazic ?? 

    warto było odłazic ??
  10. 1 punkt
    MisiePatysie

    Skojarzenia graczy vol.2

    A ja troszkę inaczej, bo muzycznie tak Was widzę : @batonik https://www.youtube.com/watch?v=7w1mq6rAfMM Ten majestat... @Honor https://www.youtube.com/watch?v=y_z-adsJjmE Mrok... Enigma, takie tam @Sevral https://www.youtube.com/watch?v=eJO5HU_7_1w Tutaj bardziej o 3 słowa mi chodzi... Wiecie AWP Pls stand UP :D @Stracony https://www.youtube.com/watch?v=B1c-l3WkidE Winny Stracony Stracony Winny... @Olka91^ https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk Z energia, pozytywnie, uroczo :D @Cry https://www.youtube.com/watch?v=KK74G7wDfk4 Nic dodać nic ująć ;) @Wyindywidualizowany https://www.youtube.com/watch?v=Lio3XKfAGvc Melancholia... ;) @>SiWy< https://www.youtube.com/watch?v=ryI0sbrtgso Komentarz zbędny :) @gramnawhtylkoniebanujcie https://www.youtube.com/watch?v=WTnRMBqW66U J.w :) @MrKush319 https://www.youtube.com/watch?v=Eik-qc52UNI No powiedz, że nie :) @Góral https://www.youtube.com/watch?v=i_GgEOHkTTk No nie mogło być inaczej :) @Retro https://www.youtube.com/watch?v=eEppmW0NJug Tak jakoś :D @Scotty https://www.youtube.com/watch?v=hyntWur6K6o No Mistrz xd @Ultra$$$ https://www.youtube.com/watch?v=dko3-x_mIR4 Nooo boo Ultrasi są z nimi związani xd @Mala_ja https://www.youtube.com/watch?v=W8VRvdzJRl8 Niby nie blond, ale reszta się zgadza :) @poz!om https://www.youtube.com/watch?v=p03x_5p3Jfs O kiedy mi to pokazałeś jesteś nieodłącznym elementem słuchania tegoż przeboju :D @Adi-Fantasti https://www.youtube.com/watch?v=wlgBXcYx1gI Nie wymaga objaśnienia :) @JaNcZo_wiN https://www.youtube.com/watch?v=105WC1U_NdU Bo to łobuz i już :) @suk mike hok https://www.youtube.com/watch?v=wcLNteez3c4 Ale tylko w tej wersji :D @d!vide https://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo Jakoś tak, ciekawe czemu? :D @Lamie https://www.youtube.com/watch?v=9nJt9TlYVUY Normalnie o tej porze lami xd @Kapibar https://www.youtube.com/watch?v=SJnWuJ0whGQ Z powodzeniem mógłby nagrać cover :) @Grzyb https://www.youtube.com/watch?v=WOzXcKkPXaI Złośnik Nasz serwerowy :) @bobslej https://www.youtube.com/watch?v=k85mRPqvMbE Ding Ding, a kuku!! Zastrzegam sobie prawo do edycji i dodawania osób jak kogoś przypomnę ;p Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam, w większości przypadków chodzi mi o pojedyncze słowa bądź wyrażenia rzadziej o całe utwory :)
  11. 1 punkt
    d!vide

    Jak trafiliście na batonowy server

    Moja przygoda z gra na batonie zaczela sie w 2013 roku kiedy to wprowadzil mnie kumpel @Paweu. Tylko wtedy gralem na innych nickach. W koncu po jakims czasie jak strzelanie zaczelo w miare wychodzic (w miare znaczy staty na plus) uznalem, ze warto zmienic nick na ScreaN, jednak jak na zlosc ludzie mowili ScreeN, wiec uznalem ze po co z tym walczyc, jak mozna do tego przywyknac :D Pamieta, ze ogladalem filmiki na yt ekipa homedition i tez chcialem do niej nalezec dlatego po jakims czasie w 2014 zawitalem na forum, a ze ScreeN bylo zajete to wzialem sobie orginalny nick (d!vide xD). Pamietam rowniez tych z ktorymi, spedzilem 3000 h z nawiazka na #1: @KRZYCHU83, @Sevral wtedy Boen, @Honor, @KeczuP, @Pulsarowy^^, @MrFaceroll, @^^littl3m@n, @koszki, @Honor, @Retro, @Cry (ktory byl w szoku jak pierwszy raz odezwalem sie przez mikro :D) @redha, @SIICK, kornik @Marcin :), @VariattO, @Pełnoprawny Obywatel, @Grzyb, @nook, @Olka91^, @Grzesiek, @Adi-Fantasti, @StoProcent, @jasiu e30 aka Trybson, @MrKush319, @Wyindywidualizowany, @disv. @Daruniaaa @LEader i wielu wielu wiecej(przepraszam jesli kogos pominalem :) . Nastepnie #1 miala kryzys, malo ludzi tam gralo, wiec pozwiedzalem troche reszte naszych serwerow #3 i #4 i tak oto jestem, a spotkac mnie mozna na wszystkich czterech serwerach jako, ze ostatnio zaczalem grac na pb :D
  12. 1 punkt
    Sevral

    Jak trafiliście na batonowy server

    Hmmm u mnie historia jak inne . . . nudziłem się w robocie . . . .przypomniało się jak w wiekuj 12-13 lat latało się zbrojna grupą do kafejki internetowej żeby do siebie postrzelać, po pierwszej instalacji miałem od uja błędów wiec porzuciłem chęć gry . . . po kilku dniach jednak podjąłem kolejną próbę wejścia na grę pozmieniałem ustawienia kompa i poszło !!! pierwsze co wyświetliła mi sie lista Batonowych serwerów 1# FFA 2# PB i 3# 4FUN jako że ni uj nie wiedziałem co znaczą skróty wszedłem w pierwszy z brzegu . . . pierwsze rundy nie zachęcały do kontynuowania gry statystyki 0:27 2:30 itp wręcz zniechęcały . . . nie wspomnę o komentarzach stałych graczy np @Retro "rs nie sprawi że będziesz lepiej grał (mapa de_dust2 )" @Toraq "biegaj z nożem a nie z karabinem! (mapka de_inferno)" -_- ( wtedy grałem jako Darick potem jako Boen) . . . cóż posłuchałem obu panów . . . do tej pory nie wpisuje rs i jak się przemieszczam to z nożem :D . . . i wtedy ją zobaczyła na mapie de_aztec ponętną, elegancką i pełną finezji . . . moją pierwszą AWP !!! nagle gra zaczęła mi się podobać stawałem sobie w jednym miejscu i czekałem . . . zaraz pojawił się komentarze odnośnie kampienia, jednak nie zwracałem na nie uwagi . . . w końcu wynik nie był aż tak bardzo dołujący 11:15 9:10 nawet pierwsze mapy na plus się zdarzały !!! . . . aż po dwóch miesiącach przyszedł sądny dzień . . . pierwszy raz odezwałem się na mikro !!! ( opowiedziałem kawał "jak się uprawia seks na wilka" ) . . . kawał by tak słaby że pół serwera ryknęło śmiechem a drugie pół musiało chwile pomyśleć . . . zaraz pojawili się pierwsi znajomi @Honor @^^littl3m@npoznałem na mapie de_nuke @MrKush319 i @Pulsarowy^^ de_emir @SIICK @jasiu e30 @redha @bAnia* @Jacob na de_dust2 @MrFaceroll @Dr.DR3 @Natalia de_aztec @Wyindywidualizowany fy_snow @disv. @d!vide de_westwood @Złoty @hyzio de_eldorado . . . oczywiście byli inni jak @KRZYCHU83 @Adi-Fantasti @patrol @Ania* @ron!n @4ndr3w @Zazi @Cry@VariattO @Grzyb @nook @Alkohonez @M.a.t.e.u.s.z @Godi @StoProcent @KeczuP @Pełnoprawny Obywatel @Evenement @sygiz @Marcin :) (wtedy jeszcze Kornikos czy jakoś podobnie :D ) @Lio @Paweu @Grzesiek no i oczywiście nasz ojciec dyrektor @batonik oraz osoby które później poznałem na forum @>SiWy< @Makarov @Patryk ^^ oraz wielu wielu innych których już nie będę wymieniał :D . . . i tak od dnia 10.04.2013 godz około 14 jestem z wami i nigdzie się nie wybieram :D kurde zrobiła się z tego wyliczanka xD
×