Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2018.02.07 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    batonik

    Nowy styl forum - UWAGI, SUGESTIE

    Powiadomienie o urodzinach już wgrane, lista zalogowanych w przeciągu 24h jest, odnośniki do amxbans i sklepu działają, ramka staff online już działa. No i wkońcu działają Cycaty
  2. 1 punkt
    Sevral

    Odświeżenie map

    hmmmm dziwne dodawałem spawny, sprawdzę jeszcze raz dziś wieczorem w czym rzecz, jeśli dalej będzie problem zmienimy
  3. 1 punkt
    Pamiętaj, wszystko będzie dobrze Możemy się spotkać gdzieś znowu Gdzieś daleko stąd.
  4. 1 punkt
    LULEKOZOID

    Janczo - skarga.

    Skarga na: JaNcZo_wiN Data zdarzenia: 07.02.2018 Nick w grze: Lulek` Opis sytuacji: Parę godzin temu zgłaszałem na U@ cheaterów którzy perfidnie grali na cheatach a admin zamiast ich sprawdzić to mnie zbanował na 30 minut. Teraz jak gościu napisał "nie rzucajcie kurwy fleshy" i poprosiłem adminów o zbanowanie (bo sam wcześniej zostałem zbanowany za przeklinanie) to do mnie ktoś napisał "a kim ty jesteś abyś nam rządził". I teraz najlepsze, bo ten gościu według mnie - nie powinien być na randze. Jakiś Janczo co jest mało rozumny i JESTEM PRZEKONANY, że ma nierówno pod sufitem - jakimś cudem dostał admina i awansował. Zainsynuował, że pisząc z nim JA mu grożę XD? XD? Napisał do mnie, że czytanie ze "zrozumieniem nie boli, żal" a ja do niego, że pisanie zgodnie z gramatyką też nie boli bo piszesz jak 14 latek (całą rozmowę będzie widać na demie). Rozumiem, że to jakiś Global Admin, ale na pana boga JAK TO MOŻLIWE, ŻE ON DOSTAŁ SIĘ TAK WYSOKO? Jak na innej sieci to był popychadło i każdego ciągle o coś oskarżał :o? To samo na Blacklisted.pl jakieś głupie wypociny gościu pisał, że się nie dało tego czytać ... I chyba się za bardzo poczuł a zarazem za mocno go to zabolało bo dostałem bana z powodem: "dosc twoich wymądzen zapraszam na forum ". No ale wracając do gościa z dość brzydkim słownictwem: Chciałbym jakiegoś ogarnięcia tego typa bo to porażka jak on się zachowuje, ktoś z nim pisze a ten czytać nie potrafi i zaraz do kogoś się pluje. A tego "ace`" czy jest możliwość zbanowania na 30 minut, ponieważ zgłaszając go na U@ niestety nie dostanie bana bo admini to jego koledzy (wnioskując po rozmowie na chacie). Dzięki!
  5. 1 punkt
    JaNcZo_wiN

    Janczo - skarga.

    Szczegóły bana Nick ace` SteamID VALVE_0:0:340002458 SteamCommunity ID 76561198640270644 Adres IP 31.11.130.16 Typ Bana SteamID Powód Bana Obrazasz Wykonano 07.02.2018 - 17:02:45 Wygasa 07.02.2018 - 17:32:45 (5 Minut(y) pozostało) Zbanowny przez JaNcZo_wiN (JaNcZo_wiN) Zbanowany na 4#|CS:GO|DD2 MAPS|BaToN POLAND|SKINY|FREE VIP 22-09]LOSOWY VIP| Wszystkie wygasłe bany 0 To po pierwsze typie ,koleś zbanowany za obrazę ,po drugie muszę cie oświecić , wiesz , że swoim zachowaniem ProPlayera (aroganckiego szczeniaka) , zraziłeś 3/4 serwera do siebie ?? , a kim ty typie jesteś żeby mi mówić kogo ja mam zbanować kogo nie , nie wydaje mi się , że mam cie słuchać , po drugie kim ty jesteś żeby ciągle krytykować pracę wszystkich adminów na #4 , rzucasz się do każdego admina , piszesz ze latają odpały a admini nic nie robią , że ja nic nie robię? typie ja 2 minuty byłem na serwerze dla jasności. Dostałeś bana na 5 minut , żeby gówniarzu mógł wylać swoje mądrości na forum , napisałeś ok , nie zmienisz swojego zachowania , będziesz dalej krytykował pracę każdego admina , spamił na @U , dostaniesz dłuższe kary , ps , ja się wywyższam po prostu tekst "kim ty jesteś żeby mi rządzić" był jak najbardziej słuszny , jak tak ci zle na serwerze i tak wszystko jest złe itd , zmień sieć proste. Albo startuj na admina powodzenia. edit# popychadłem przyjacielu jesteś ty i wyłącznie ty , jesteś zarozumiałym, zamkniętym w sobie małym człowieczkiem.
  6. 1 punkt
    Sevral

    Janczo - skarga.

    1. Admin najpierw ostrzega ( chociaż nie musi ), jeżeli gościu dalej zachowywał by się wulgarnie admin ma obowiązek zbanować go 2. Admin mógł sprawdzić wskazanych przez ciebie graczy o czym ty nawet nie musiałeś wiedzieć, w końcu nie ma obowiązku informowania cie o tym, jeżeli mimo twoich zgłoszeń admin nie zbanował graczy świadczy to o tym iż uznał że grają beze wspomagaczy wiec twoje dalsze zgłoszenia uznał za zwykły spam ( ja osobiście informuje że ktoś jest czysty a jeżeli gracz dalej uporczywie zgłasza danych graczy jestem skłonny nagrodzić go banem ) 3. Admin nie ma obowiązku użerania się z tobą 4. Radzę zważaj na to co piszesz, bo zaraz jeszcze na forum możesz wyłapać
  7. 1 punkt
    JaNcZo_wiN

    ssy

    Nick Virtus.pro G2A MalawA SteamID STEAM_0:0:232112158 SteamCommunity ID 76561198424490044 Adres IP 94.40.109.29 Typ Bana SteamID Powód Bana wstaw foty na www.home-edition.eu Wykonano 06.02.2018 - 10:19:17 Długość Bana Odbanowany Wygasa Nie określono Zbanowny przez Odpalony Jurek ;> SteamID Admina STEAM_0:0:2739716 Zbanowany na 2#|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| BaToN POLAND [PaintBall|Losowy Vip]Home Ziomek skoro czysty to nie obchodzi mnie wzór , nie bedziemy wyrzucać skarg do kosza tylko dlatego ze nie ma wzoru , tak tracimy graczy , skoro ssy czyste nalezy sie uban.
  8. 1 punkt
    Lio

    TheProPl

    Nick podejrzanego: TheProPLSerwer: 1#Data: 16:36 07.02.2018 Adres ip (amx_ip): #1 TheProPL VALVE_0:0:1294181112 31.0.40.124 Nonsteam Demo: http://www115.zippyshare.com/v/H0BmLQjA/file.html OPIS: Nie trzeba nawet podawać akcji, widać jak na dłoni - wallhack. Nie chce mi się za bardzo tego rozpisywać bo chciałem se przerwę od nauki robić, ale nie da się w spokoju grać :(
  9. 1 punkt
    oldschool

    Nowy styl forum - UWAGI, SUGESTIE

    Albo jedne albo drugie powiadomienie o urodzinach, brak listy zalogowanych w przeciagu 24h,), nie działa odnośnik do amxbans, ramka staff online po prawej nic nie wyświetla (sprawdzałem na modku o ile Siwy go ma haha)
  10. 1 punkt
    Mateo69

    Rekrutacja na moderatora

    Imię: Mateusz Nick na forum: Mateo69 Wiek: 16 Znajomość języka polskiego: bardzo dobry Doświadczenie: Miałem kiedyś na innej sieci moderatora Jak długo z nami jesteś?: od sierpnia Co chciałbyś zmienić? : Chciałbym pomóc obecnym moderatorom w utrzymywaniu porządku Coś o sobie (w kilku zdaniach): Co tu dużo pisać :D jestem osobą miłą i lubię pomagać innym pzdr ! Kontakt: forum,steam
  11. 1 punkt
    Mala_ja

    Rekrutacja na moderatora

    Imię: Klaudia Nick na forum: Mala_ja Wiek: prawie 23 Znajomość języka polskiego: bardzo dobry Doświadczenie: - Jak długo z nami jesteś?: półtora roku Co chciałbyś zmienić? : Na pewno zadbałabym o porządek na forum, lepszą atmosferę oraz frekwencję osób. Coś o sobie (w kilku zdaniach): Jestem zawsze miłą i spokojną osobą, która potrafi uspokoić wiele osób w jednym momencie. Kontakt: forum
×