Skocz do zawartości

Tamq

Użytkownik
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Tamq w Rankingu w dniu 25 Wrzesień 2015

Tamq posiada najczęściej lubianą zawartość!

4 obserwujących

O Tamq

  • Tytuł
    Skrypter AMXX

Informacje dodatkowe

  • Gadu-Gadu
    2919804
  • Steam:
    STEAM_0:1:37846952
  1. Dziś wleci nowy model, tymczasowo darmowy. Może nie obrazicie sie ale bede musiał dawać w kawałkach żeby to nie trwało wiecznie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Tak właśnie uważam, kula leci bardzo szybko, ale niestety płacimy za to nieco małym magazynkiem i długim przeladowywaniem. Jeszcze muszę sie zastanowić jak mamy zdobywać te bronię, czy może maja być za darmo, czy wszystkie maja być na raz , czy za jakieś specjalne osiągnięcia :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Z każdej broni na jedna, ta metoda która omówiłem wyżej zmieniała by tylko prędkość ich lotu, czas przeładowania magazynku, odstępy czasu miedzy strzalami Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. O 17, jak rozwalę swoje tłuste dupsko w pociągu to opisze wszystko Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dobra, jak juz rozpłaszczylem sie w pociągu to wam pisze. Nowy system nie ma być wprowadzony w celu utrudnienia gry, nie zamierzamy wgrać czegoś nowego i pisać wam ze nowe (być może lepsze) bronię bedą płatne realna gotówka. Jak ktoś wyżej juz wspomniał, aktualny system jest od początku serwera, być może jest w porządku, być może nie. Zależy nam na waszej opinii i dla tego powstają te tematy - chcemy wiedzieć co wy o tym myślicie. Na początku padł pomysł z zmiana modeli (gracz z poziomu menu wybiera jaki model chciałby mieć). Osobiście uważam ze tego typu nowość to dodatek na sile , wiec zaproponowałem nowe dmg, ale nie musi sie ograniczać tylko do tego. Wpadłem na pomysł żeby bronie zachowały swój urok z klasycznego cs, wiec proponuje tez taka opcje(z zachowaniem aktualnego dmg: Mp5 - daleki zasięg, prędkość strzału ta sama Awp- bardzo daleki zasięg, prędkość strzału bardzo szybka Shotgun- zasięg słaby, kulki opadają na podłogę po ok 7-12 m, za to strzał oznacza wystrzał 5 kulek na raz w rożnych kierunkach ( dobra na bliskie dystanse) Odnośnie klanów i gameME (stworzonego nowego aby nie trzeba było płacić) pojawi sie. Nie narzucamy wam nowości, albo ograniczeń w wypowiedziach, zamiast uzasadniania możecie pisać jak wy to widzicie, wszystko jest do stworzenia. Czekam z niecierpliwoscią na wasze opinie i pomysły. Pamiętajcie ze ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. W pociągu napiszę dokładnie jak to miałoby działać (post ok. godziny 17:20 będzie). A tak apropo, wgrałem proste zarządzanie hudem na serwer (komenda /hud).
  6. Odnośnie vipa to zostanie ten sam, ewentualnie dostanie wszystkie rodzaje broni z większym magazynkiem. Wyrzutnia rakiet paintball była by jak granaty paintballowe, czas byłby dostosowany, tak aby każda broń była zbalansowana Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Aktualnie z Makarovem prowadzimy rozmowy na temat wprowadzenia nowych modeli broni, ale żeby nie było to tylko spowolnienie animacji i zmiana obrazka w grze, pomyśleliśmy o wprowadzeniu markerów ala snajperka, shotgun, wyrzutnia rakiet (granatów). Tylko po co to dodawać, skoro awp miałaby wolniej strzelać, a zabrałoby tyle samo dmg co mp5? W związku z tym, myślimy o przebudowaniu zabieranego dmg: mp5 zabierało by mało dmg - co za tym idzie potrzeba więcej celnych strzałów na zabicie shotgun zabierał by średnie obrażenia - natomiast czas jego strzału byłby dłuższy niż w mp5 snajperka zabierała by największe obrażenia (śmiertelne, 1shot - 1kill) - i jej czas strzału byłby najdłuższy Czasy strzałów były by analogiczne do zwykłego csa, oczywiście nadal strzelali byśmy się kulkami :) Piszcie co o tym myślicie, i czy warto dodać taki gadżet.
  8. 1. Wyobraźmy sobie to z perspektywy serwera na którym działa nasz serwer (w bardzo pesymistycznym scenariuszu), na serwerze znajduje się ok 20 osób, powiedzmy że każda chce wysłać wiadomość. Baza słów do cenzury zawiera ich ok. 100-200. Więc serwer w tym momencie otrzymuje 21 zadań sprawdzenia 100-200 razy czy dane słowo to nie przekleństwo - dzięki matematyce otrzymujemy liczbę 4200 sprawdzeń (w ciągu kilku sekund!). Nie wiem jak to wpływa na obciążenie, jednak brzmi słabo, ale jak będzie większość to z miłą chęcią nawet osobiście wgram. 2. Fajna sprawa, i już nawet o tym myślałem, na tak. 3. Osobiście kocham minimalizm, prostotę oraz funkcjonalność - w skrócie pobieranie nowych modeli mogło by być nieco denerwujące. Ale powiedzmy że jestem na tak. Fakt iż znajduję się aktualnie w maturalnej klasie, sprawia iż mam mniej czasu na pisanie pluginów dla serwera, ale w większości przygotowałem rzeczy które wcześniej proponowałem. Mianowicie na ten moment, na instalacje oczekują pluginy: - punktów na serwerze (za przegrane godziny) - punktów ogólnych (w pewnym sensie nowy ranking - punkty za podłożenie, zwycięstwo drużyny i inne, coś o czym kiedyś dyskutowaliśmy) - wyłączanie/włączanie hud - sklep w zanadrzu mam jeszcze klany, jednak część osób nie była przekonana. Wiem że datę wrzucenia przedłużam, jednak na prawdę krucho ostatnio u mnie z czasem. Ale za to obiecuję (słowo honoru!), że pewne funkcjonalności pojawią się do WTORKU. Pozdrawiam Tamq.
  9. Tylko iPhone. 4s da jeszcze radę, chociaż jak kilka odpowiedzi wyżej polecę 5/5s sam posiadam aktualnie 6 i 5s oraz iPada i gdybym miał jako wybór android to wolałbym nie używać wcale Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Karanie gracza od wejścia kickiem nie znając jego pełnego zamysłu jest błędne. Wystarczył slap za 0, od razu wiedział by o co chodzi.
  11. Włączanie i wyłączanie HUDa (przynajmniej w prostej wersji i nieco ograniczonej) zostanie dodane jutro. Punkty i sklep za punkty zostaną dodane prawdopodobnie w środę następnego tygodnia. Proszę o moderatora o zamknięcie. Gdy dana funkcjonalność pojawi się na serwerze poproszę o dodanie notki do posta :).
  12. Z klanami to tylko urozmaicenie, które wprowadzi jakąś świeżość, nie będą to zwykłe klany, tylko takie lokalne, serwerowe (maksymalnie 4 graczy na klan). Dodatkowo wymogiem otrzymania jakiegokolwiek bonusu nie będzie ilość fragów a jedynie punkty na serwerze (te za godziny).
  13. Również za! Zarówno sam sposób przyznawania punktów (zamiast dziwnych rang) jak i możliwość dania każdemu równej szansy bardzo mi się podoba.
  14. Cześć, jak zwykle wszystko zależy od was! Przygotowałem dla was kilka propozycji. Wprowadzenie na serwer punktów O co chodzi? Chodzi o zbieranie punktów za granie, za każdą przegraną godzinę gry na serwerze otrzymacie punkt - który z kolei będziecie mogli wymienić na bonusy w grze w sklepie (o tym później), założenie klanu(o tym też później :D ), bądź VIP'a na jeden dzień! Status punktów będzie widoczny w obecnym hudzie (ten który aktualnie wyświetla adres forum nick i range). Włączanie/wyłączanie HUDa Coś dla osób które mają słabsze komputery, bądź po prostu przeszkadza im ilość wiadomości na ekranie. Prostym menu będzie można sobie zmienić, czy chcemy aby hud był włączony, czy też nie. Klany (TYMCZASOWO PROJEKT ZAWIESZONY) Klan może założyć osoba która uzyskała odpowiednią ilość punktów (tych o których pisałem wyżej - jeszcze nie wiem jaką ilość będzie musiał uzyskać twórca klanu). Na obecną chwilę chciałbym wprowadzić tylko 1 bonus dla całego klanu (grawitacja/szybkość lotu kulek/HP/flash co runde/he co runde). Sklep W sklepie można wymienić punkty (o krórych pisałem wyżej) na bonusy w grze, ale żeby nie robić zbytnio bałaganu i nie tworzyć jakiegoś 4fun moda, będą to stonowane bonusy np. vip na 1 dzień, założenie klanu, rezerwacja slota, 200HP w jednej rundzie. Żeby nie robić bałaganu w temacie, proszę was abyście stosowali się pewnego wzoru: Punkty: Tak/Nie Uzasadnienie - Włączanie/wyłączanie HUD Tak/nie Uzasadnienie - Klany Tak/nie Uzasadnienie - Sklep Tak/nie Uzasadnienie -
×