Skocz do zawartości

d!vide

Przyjaciel
  • Zawartość

    478
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Profile Song

Ostatnia wygrana d!vide w dniu 2 Lipiec

Użytkownicy przyznają d!vide punkty reputacji!

O d!vide

  • Tytuł
    Weteran
  • Urodziny 1998.01.22

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Michał
  • Nick
    ScreeN
  • Skąd
    Rzeszów
  • Steam:
    76561198243047828

Ostatnie wizyty

4 332 wyświetleń profilu
  1. Yo! Znowu mnie natchnęło, żeby coś nabazgrać o gierkach komputerowych. Pogoda ostatnio nie zachwyca ( przynajmniej u mnie), a ile mozna w tego cs-a grac? Dziś (jednych zaskoczę, innych nie) napisze parę słów na temat gry od studia telltale Games - The Wolf Among Us. The Wolf Among Us (Wilk pośród nas) to epizodyczna przygodowka oparta na popularnej serii komiksow Fables. W dużym skrócie rozgrywka opiera się na zwiedzaniu różnych lokacji oraz przeprowadzeniu interakcji z innymi postaciami. Bardziej znane produkcje tegoż studia takie jak The Walking Dead: A Telltale Games Series,Batman - The Telltale Series, Game of Thrones: The Telltale Series maja miliony fanow na calym swiecie. Zacznijmy od tego ze The Wolf Among Us nie jest gra akcji. Nie oczekujcie tutaj strzelanin, wybuchow lub spowolnionego tempa, jak w wiekszosci nowych gier przygodowych. Gra polega bardziej na wybieraniu wlasciwych sciezek dialogowych, posuwaniu sie dalej w sledztwie ktore prowadzimy i ostatecznym rozwiazaniu sprawy poprzez podjecie odpowiednich decyzji ktorych konsekwencje widzimy w pozniejszych etapach gry. Wcielamy się w Bigby'iego Wolfa - inaczej nazywany jako Wielki Zly Wilk (lepiej brzmi Big Bad Wolf no ale lepiej przetłumaczyć sie tego nie da 😄) szeryfa miasteczka Fable Town, ktory zajmuje sie utrzymywaniem porzadku w owym miasteczku. Dlaczego wspomniałem, ze Bigby ma inna ksywę? Ano dlatego, ze swiat przedstawiony tej gierki to świat bajek i baśni. Pamiętacie Drwala z Czerwonego Kapturka, Królewnę Śnieżkę, Piękną i Bestie? No to tutaj będziecie mieli okazje te postaci spotkać, porozmawiać z nimi i przeżyć wspólnie z nimi ta wspaniałą przygodę. Nie sa juz to jednak postacie jakie my znamy i pamiętamy. Ich historie nie skończyły sie happy end'em. Świat Baśni został najechany przez Adwersarza i wszystkie postacie musiały sie podporządkować, zginąć wałcząc lub uciekać do Świata Ludzi. Tutaj muszą prowadzić normalne życie jak każdy szary obywatel. Ponad to musza stosować specjalna maść by zachować ludzki wygląd. Co do fabuly powiem niewiele. Pozornie błahe zlecenie, zmienia się w kryminał, ktory rozwiazac musi nasza postac. A to czy rozwiazecie mroczna tajemnice miasteczka Fable Town zalezy tylko od was i od decyzji jakie podejmiecie. Muzyka jest dobra, trzyma nas cały czas w napieciu i powoduje ze klimat mroczej tajemnicy jest bardziej odczuwalny. Moze to wlasnie lepiej, że muzyka robi bardziej za tlo, bo przez to skupiamy sie bardziej na samej rozgrywce i wczuwamy sie bardziej w opowiadana historie. Grafika mnie samego na początek odstraszała. Komiksowa oprawa graficzna jednak tej grze dodaje uroku. Wiecej powiedziec nie moge bo to juz kwestia wlasnych preferencji. Głównym minusem jest to, ze gra jest krotka. Sam przeszedłem ja w 7 godzin, jeżeli ktoś chciałby jednak rozkoszować sie ta gra, "dotykać" każdego przedmiotu, przeprowadzić wszystkie dialogi to myślę ze 10 godzin to maksymalny czas gry w TWAU. Obecnie gra dostepna jest na steamie za 89,99 zl, ja jednak radze poczekac na jakies steamowe promocje (wtedy cena wynosi okolo 35 zl). No i na koniec pare ss-ow:
  2. d!vide

    Problem z Demkiem

    moze wrzucasz do cstrike nosteamowego? upewnij sie, ze wchodzisz do Steam>steamapps>common>Half-Life>cstrike i tam wrzuc demko rozpakuj, skopiuj nazwe i powinno smigac
  3. d!vide

    Problem z Demkiem

    Wrzuciles demko do folderu cstrike? Rozpakowales demko? Skoro to hltv to zawsze jest spakowane, wiec trzeba je rozpakowac w cstrike.
  4. d!vide

    Zawodnik Francji

    Potencjał ma, ale koncowka w meczu z Belgia i ta jego gra na czas... Smiech na sali... Jak tak ma wygladac nowoczesny futbol to lepiej juz ogarnac ekipe i grac samemu ;d
  5. d!vide

    Finał MUNDIAL

    Szkoda Belgow bo im kibicowalem + po dzisiejszym meczu nie chce zeby Francja wygrala ten mundial dlatego: Francja 1-2 Anglia
  6. d!vide

    Urodzinki botków

    najlepszego ;d
  7. d!vide

    Urodziny Honor

    najlepszego ;v
  8.  Wojna ze mną?! Gratuluję odwagi...Współczuję głupoty.
     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. Te-Tris
    3. d!vide

      d!vide

      Jeśli wierzę w pokój wywalczony bronią, zginę, rozbroiwszy się. Gdyż pokój można osiągnąć tylko budujać pokój.

      Niech bedzie pokoj Dafit XD

    4. Te-Tris

      Te-Tris

      Mogłem zginąć 😞

  9. Juz walic pake bo blad rzadko wystepuje, ale blad radaru nadal jest czestym zjawiskiem... Da sie cos z tym zrobic???
  10. Why not? Wszystko zostalo powiedziane na gorze, dodam tylko, ze admini na #2 sie przydadza bo ile czitow tam biega to porazka. @oldschool juz nie wyrabia z tymi banami XD Na tak.
×