Skocz do zawartości

Kapibar

Przyjaciel
  • Zawartość

    553
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    23

Ostatnia wygrana Kapibar w Rankingu w dniu 17 Listopad 2017

Kapibar posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Kapibar

  • Tytuł
    inq0gnit0

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Marcin
  • Nick
    inq0gnit0
  • Steam:
    cirman

Ostatnie wizyty

3 600 wyświetleń profilu
  1. Znasz ten film?

    Nie znom ☹️ A tu ło takie cuś
  2. Znasz ten film?

    Nie znam ? co rzadko mi się zdarza :( Something something something dark side :D odcinek specjalny, must see ???
  3. Znasz ten film?

    Znam, klasyka :P i Ursula Andress ????? a tu perełka (i Eva Green ?)
  4. Znasz ten film?

    Znam, ale nie do końca, kumpel namawiał mnie na obejrzenie, ale nie dałem rady xd ostatnie role De Niro mnie denerwują, pokazują, że stacza się zarówno jako aktor, jak i osoba publiczna, jak go widzę w jakimś filmie, to podchodzę już z ostrożnością :( mój faworyt xD
  5. Gry 1. Wiedźmin - wilcza zamieć (pieśń Priscilli, wersja Accantusa) 2. Morrowind theme (czyli oryginalny soundtrack wykorzystany w Skyrim) 3. Dragon Age: Origins 4. Local Natives - mt. Washington (Life is Strange soundtrack, ale powinienem tu wstawić każdy kawałek) 5. Max Payne 2 theme (polecam słuchając tego włączyć stronkę www.rainymood.com wtedy poczujecie klimat noir Maxa Payne’a) 6. Fable - Oakvale theme (baśniowy klimat aż się wylewa z głośników, jeden z najlepszych soundtracków w grze) Filmy 1. Dean Martin - My rifle, my pony and me (Rio Bravo) 2. Otis Redding - I’ve got dreams to remember (NCIS) 3. Kavinsky - nightcall (Drive) 4. Jack White - love is blindness (the great Gatsby) 5. Once upon a time in America - Poverty (Ennio Morricone) 6. Crimson Tide theme (Hans Zimmer) I wiele, wiele innych, które też tu się powinny znaleźć, ale miejsca za mało :P cały soundtrack z Peaky Blinders, większość utworów Hansa Zimmera (np. The Rock, Pirates of the Caribbean, Gladiator), większość piosenek z filmów z lat 30-60 (Somewhere over the Rainbow, The way you look tonight, Funny face), cały soundtrack z Guardians of the Galaxy, itd. To, czy gra lub film mi się podoba zależy w większej mierze od soundtracku
  6. :) :) :) :) :)

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Te-Tris

      Te-Tris

      @Olka91^ Ty mi tu @Kapibar nie zagaduj tylko napisz mu żeby szedł ze mną grać w SWTOR-a.. I Ty też możesz dołączyć :D

    3. Kapibar

      Kapibar

      @Olka91^ spieszę z wyjaśnieniem (swoją drogą piękna profilówka, gębę z podłogi zbieram, Ryśka aż z biurka z wrażenia spadła!!!) SWTOR to taka gra w uniwersum Gwiezdnych Wojen, a piękna dziewczyna grająca rolę gorącej Lord Sith, to mokry sen @Te-Tris ^^'

    4. Te-Tris

      Te-Tris

      @Kapibar nie czaruj xD mój mokry sen to jakbyś upadł na głupi ryj i se go rozwalił xDD @Olka91^ Marcin udaje porządnego a w grze wszystkich zabija i pieniążki kradnie  :(

  7. Tylko żony nie dałem bo nie mam bobrze xDD

  8. Ten moment właściwie i tak się zbliżał. Przyszło mi pożegnać się ostatecznie z HE. Jak niektórzy już wiedzą, komp jeden mi odmówił posłuszeństwa, zaraz po nim zastępczy laptop, a w związku z rosnącymi wydatkami nie ma w najbliższej przyszłości szans na nowy, więc nawet z wami nie spotkam się na serwerach, a przynajmniej nie za szybko... z kolei na forum również coraz mniej czasu, początek zajęć na aplikacji tuż tuż, praktyki, obecnie poszukiwania stałej pracy, za dużo tego wszystkiego... Kadra administracji HE jest spora, więc jestem pewien, że brak jednego moderatora nie zachwieje Batonem ;) @Honor, @Złoty lub @batonik na wasze ręce składam funkcję modka ;) Mógłbym coś dodać, kilka gorzkich słów, o nieakceptowanych przeze mnie zmianach wspomnianych już w AR i ekspresowych awansach, ale już wypowiedziałem moje zdanie, każdy je zna, również i one w niewielkim stopniu wpłynęły na pewno na moją decyzję, która i tak się zbliżała. Miałem to szczęście, że prawie przez cały czas mojej obecności na batonie nie było do czego się przyczepić, zostawiam sporą grupę kolegów i koleżanek, z którymi łączy mnie wiele przeboconych godzin na serwerach, spędzonych na rozmowach na forum, poznałem świetnych ludzi, z którymi kontakt na pewno się nie urwie ;) Nie będę nikogo tu wymieniał, bo po prostu zbyt wiele osób by na to zasługiwało, a w zasadzie o wszystkich was pisałem poniekąd wspominając stare chwile w temacie skojarzeń z graczami i ładniej niczego na pewno już nie ujmę ;) Dziękuję za wspólnie spędzone wiele godzin, gdy uda mi się uzyskać jakiś sprzęt, to na pewno jeszcze postaram się raz na jakiś czas przynajmniej wpaść na serwer, by wam pokazać, jak się boci ? Elo! ?
  9. O wszystkich na pewno nie pomyślałem, ale tyle, co pamiętałem ? @Olka91^ no nie mogłem inaczej zacząć, jak od duszy HE, top1 ślicznej sikorki i mojej psiapsi najlepsiejszej z #1, a potem z #3, w dużej mierze właśnie ona mnie namówiła do przyjścia na forum, a potem startowania na admina, modka, GA.. także wszelkie zażalenia do niej, bo to jej wina ? mega pozytywna osoba, polecam znajomość! ? (Ryśka kazała pozdrowić Kulę, elo! ?) @Mala_ja kolejna złota dziewczyna, jak już Jasiek wspominał, skarb naszego HE, odlotowa i zakręcona, a przy tym do pogadania, pośmiania, poadorowania, kto jej nie zna, niech żałuje, kto do niej sapie, niech się na wpier.. szykuje ? jej gust muzyczny jest równy jedynie wdziękowi ;) @MisiePatysie O Misi nie wspomnieć nie uchodzi, ileż to się razem na sbx przegadało i na serwerze czitków wyłapało!!! ? z rana Misie na forum rozbawić, czyli dobry początek każdego dnia :D @xola gdy jeszcze kompa sprawnego miałem i w internetach więcej siedziałem, to i ze słodką Olą niejeden raz przyjemnie na sbx gadałem.. ;) @moni$ przyszła niedługo przed tym, jak mi komputer zapłonął, ale widziałem, że pozytywna, sympatyczna i na forum się udzielająca koleżanka, oby więcej takich ;) @Ajvoryy ; * znam głównie z forum i paru pogaduszek na sbx.. no i z tego, że kiedy nie wszedłem, na sbx wywoływała wdziękiem u panów bezdech, nie, żebym zbył zdziwiony ? @xAnuluj na początku myślałem, że to pani Czerwona z administracji i trzeba się bać ? potem kojarzyłem z umizgów zabawnych z @Sekussofoness :D @KaSiA mega aktywna pani GA, teraz Opiekun, był okres, że potrzebowałem demek do zgłoszenia na GA, a nie zdążyłem wejść w skargę lub zgłoszenie admina, a już było odpowiednio rozpisane i zamknięte, wszyscy GA mieli wtedy chcąc nie chcąc urlop ? @Dominika :) najbardziej stąd kojarzę, że @Te-Tris regularnie smalił chyba cholewki jakieś Wadowickie kremówki proponując na jej profilu i to często ? Jeżeli o jakiejkolwiek znajomej sikorce zapomniałem, to przepraszam, a wszystkie kochaneczki pozdrawiam ? @Te-Tris o tym człowieku nie trzeba dużo pisać, każdy go zna, drugiego tak poje.. ekhm pozytywnie zakręconego gościa nie ma ? PS. mówiłem, że Star Wars Disneya to gówno! XD pozdrawiam, Chubin. @Sekussofoness swój ziom, nie raz rozmawialiśmy na sbx, gdyby nie odległość, to już na niejedno piwo by się poszło! ;) @Adi-Fantastio, a drugiego tak drużynowego gracza nie ma, zawsze najlepsze info, a wczuwa się, jakby dubbingował szeregowca Ryana ? dużo się grało na #3 i na forum gadało ;) @>SiWy< wkurza mnie przez te znaczki >< i ciężko się go oznacza xD jak wchodził na serwer i nadawał na adminowskim mikro, to beka niesamowita ? chociaż trochę bocił hahah :D @bobslej swój ziom z #3, w miarę upływu czasu coraz bardziej mi grę utrudniał, ale dobrze, niech ćwiczy :D @BUCZ/PLAYER i z serwera i z forum pozytywnie wspominam, na forum się często o pierdołach jakichś gadało :P @DraGoN.PL zacny pan admin, dobrze się z nim porządku na #3 pilnowało ;) @hahXD my chyba więcej na sbx gadaliśmy niż razem graliśmy, ale za to zawsze można bylo przyjemnie pogadać ;) dobrze, że zdjęcie zmienił bo miał takie oczojebne xD @JoKeRxPompa to nie żaden Joker, a Chlebek z #3, bot okropeczny, mówię wam, jak widzicie, to wywalać xD no i oczywiście ja grzecznie proszę zarycz no, a on wydaje te niezapomniane dźwięki bojowe ruszając na rasz xD xD xD @MrFux dobry ziom z #3 i dobry admin, porządku pilnował i botów karał ;) @MrKush319 przepadł jak kusz w odkurzaczu, dawno go nie widziałem, a szkoda, wprawdzie na #3 jak grał, to cienki jak sik węża xD ale beka dobra odchodziła z nim :p (nie no dobra, jakiegoś skilla miał xD) @Bienio spokojny, opanowany, nie to, co ja :p jeden z lepszych adminów i mniejszych botów ? @Zielok jeżeli jest tak dobrym ojcem, jak botem i adminem, to pozazdrościć dzieciakowi :D oby kiedyś wrócił ma serwery :) @JaNcZo_wiN wrócił z banicji i dobrze, bo porządny ziom, dobry gracz, no i niejednego skrytego czitka złapał ;) @d!vide kolejny, co jakieś dziwne znaki ma, żeby go nie oznaczać :p mój ulubiony GA, dobrze działa, cukierka mu dać! ? @Sevral ogarniacz, wujek Sevral dobrze, że nick zmienił, bo dziadowski miał :p porządnie dba o serwery, byle jak najdłużej ;) @Lamie myślałem na początku, że jest czituchem, bo za dobrze gra ? ale jest mega pro i świetnie potrafi rozpoznać czitka! @poz!om grać coś tam graliśmy, ale to z forum kojarzę najbardziej i z jego porządnego gustu muzycznego równego tego u @Mala_ja ;p coś tam słyszałem, że się focha, jak na niego Poziomka wołają :D @oldschool pomocny i aktywny na forum, jak już ktoś wspominał, ma pojęcie w kwestiach technicznych, polecam :p @MIRAS raptem parę razy na forum gadaliśmy, ale przyjaźnie i generalnie wydawał się spoko osobą, pozdrawiam ;) @Nightmare. za bardzo nie boci, język ma ostry, ale ja też i co xD nie raz się z nim grało na batoniku ;) @Cry jeden z najlepszych adminów, ale co do bocenia, bez autoszmaty na eldo, to cienizna straszna ??? @gramnawhtylkoniebanujcie Piotruś lubi i może wypić, do tego pozytywny, śmiechy niezłe, jak się z nim grało, elo ;D @Pulsarowy^^ dużo z nim się grało i na forum też czasem gadało :p genialne filmiki robi! @MoNsOnIk bociliśmy razem, gorzej, jak w przeciwnych drużynach, bo mnie drażnił :D @VariattO swój ziom, i na forum i na fb się gadało, to, co mu brakuje w skillu rekompensuje ogarnięciem i przyjaznym nastawieniem, elo! ? @C.R.E.A.M. chyba nie ma osoby, która by nie wspominała jego charakterystycznego „elo botki” lub sępienia od vipków broni na respie xD gracz wiadomka, skill niesłychany ;) @Honor ziom z Lubelszczyzny, ogarniacz, dba o wszystkie nasze serwery ;) @batonik no i doszło do największego bota :P parę razy raptem razem graliśmy, ale wstydu niby nie przynosił :p nie wiem, kto wgrał, ale zacytuję „baton, muszę Ci powiedzieć, że jesteś pro” xD Pozdro tam ;) Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem, tutaj właściwie można by każdego pozdrowić z HE ??
  10. @gramnawhtylkoniebanujcie Piotruś popatrz, @Te-Tris Dawid zgapia cham jeden niemyty piosenki od dzieci, bo sam bot nagrać nie umie... (pewnie też jest z niego niezły pedofil...)

     

  11. Piotruś aka @gramnawhtylkoniebanujcie obczaj o Tym bocie @Kapibarze piosenke nagrali na podstawie jego biografii pośmiejmy się xD

     

  12. Uwaga uwaga, znalazłem filmik ze śmiesznym Piotrkiem z jego śmiesznego dzieciństwa, @Te-Tris cho się pośmiejemy, panie mgr kebab ze śmiesznego Piotrka 

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. gramnawhtylkoniebanujcie

      gramnawhtylkoniebanujcie

      no mój :D

      Marcin w końcu poszedł z mamą do szpitala
      Lekarze stwierdzili, że mu od%$erdala
      Przepisali leki, zamknęli w zakładzie
      Załamany chłopak poznał siostrę Jadzię

       

    3. Kapibar

      Kapibar

      Siostra Jadzia wypaplała,

      Że @gramnawhtylkoniebanujcie Piotrusia se zmacała, 

      Piotruś wziął się i zakochał, 

      W siostrze Jadzi, za którą z tęsknoty szlochał, 

      A tymczasem zza pawlacza, 

      Wystaje czupryna @Te-Triska podglądacza, 

      Sam siostruni żadnej nie ma, 

      A lewatywki kolejnej mu się zachciewa, 

      Z tej fraszki morał taki, 

      Piotruś i Dawid zboczone chłopaki, 

      Jak co się lubi, to nie mają, 

      To co się ma z chęcią wykorzystają ???????

       

    4. gramnawhtylkoniebanujcie

      gramnawhtylkoniebanujcie

      Marc...

      to tak pasuje że nie moge nic lepszego wygarnąć :DDD 

       

      PS. ja siedziałem spokojnie w domu/pracy to odje%^iście coś takiego że mi odpiernicza zno jak czytam te forum :D

      Ale spokojnie nie mozna dawać modkom roboty bo się pochlastają :D

       

      nie ma kur^a itp :D

       

  13. @Te-Tris czopku, narzekasz, że mnie nie ma, to obwieszczam, że byłem przejazdem na forum. 

    Ale że Ciebie nie był, to tylko chłód klamki ucałowałem :/

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. Sekussofoness

      Sekussofoness

      @Kapibar Jest wszystko git :D Długo by opowiadać zio m :D 

    3. Kapibar

      Kapibar

      @Sekussofoness to opowiadaj, bo dawno nie gadaliśmy :D rzadko bywam ostatnio

    4. Sekussofoness

      Sekussofoness

      @Kapibar Na fb się zgadamy narazie lece na siłkę :D

  14. @Mala_ja Oto Złota Truskawka za przesłodkie zdjęcie :P

    depositphotos_27079497-stock-photo-gold-

    Drugi raz niczego lepszego nie wymyślę, więc kazałem na piedestałku pod Truskawkę wyryć com już Ci raz mówił ?

    Mamma mia! Que bella donna con sorriso sensuale e capelli neri come una notte, e con il suo fascino inesorabilmente allettante! 

    Kurier Ci dowiezie pojutrzeeeee! C:

  15. Największy troll (forum, serwer): @Te-Tris Największy nerwus: @KRA Największy leń: @>SiWy< Największy noob: @batonik (buhahaha.. proszę nie banuj.. xD) Największy najgłośniejszy (najbardziej rozgadana,wygadania osoba): @Mala_ja Największy przekliniak: @>SiWy< (admin say <3) Największy płaczek: @Venum Największy fochacz: @KRA Największy pijak: @gramnawhtylkoniebanujcie Największy nieogar: @BUCZ/PLAYER Największy podlizuch: @gramnawhtylkoniebanujcie (Kwiaty dla kilku dziewcząt na raz, może któraś zechce xD) Największy dowcipniś: @OWSIANY pszenny Miss Woman: @Olka91^ Top Man: @CZK :D
×