Skocz do zawartości

suk mike hok

Admin [CS:GO MOD DD2]
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana suk mike hok w Rankingu w dniu 30 Październik

suk mike hok posiada najczęściej lubianą zawartość!

O suk mike hok

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 25.06.2001

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Gerwazy XDDDDDDDD
  • Nick
    suk mike hok
  • Gadu-Gadu
    62105338
  • Steam:
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198196431826/

Ostatnie wizyty

874 wyświetleń profilu
  1. @oldschoolpopieram ale zmienic tylko tobie bo ty jestes swiniakiem XDDDD
  2. [1.6 CS:GO MOD]
    Ssy

    ss czyste
  3. XD
  4. A co to za yyy jak to sie nazywało hmm a już wiem rolada :D

  5. Jestem na nie. Kultura wygląda tak, że wchodzę na serwer, a @venum przeklina, jak szewc. @Oskar_Gs adminów nigdy za dużo (no, chyba że jest więcej adminów na serwie niż graczy), ale dobrych adminów, którzy się dogadują miedzy sobą, a @Venum nie bardzo się dogaduje za admami, modkami... a nawet obgaduje kapibara. Już sobie wyobrażam, co by się działo na mikrze adminowskim jak by się @venum z kapibar spotkali na jednym serwie sami z adminów. I do tego ortografia i inne błędy przecież się tego czytać nie da, a chyba nikt nie chce, żeby pewnego dnia było odwołanie od bana, a @venum przy rozpisywaniu narobił błędów i nikt się nie rozczytał. Już nie mówiąc o rzeczach tak przyziemnych, jak niespełnione wymagania Dowody na obgadywania kapibara i przy okazji obraz kultury venuma a dodam ze była ok.21:30. http://www97.zippyshare.com/v/aacOEZU7/file.html
  6. [1.6 CS:GO MOD]

    + odpał - czysto 16:13 strzela wcześniej, bo ma wyjść, ale niestety się zblokował (przeciwnik) i nie trafił + 16:38 wychyla IDEALNIE na typa, na schodach w trupie, ale mógł być też przypadek +/- 17:21 dostał info, że komin, ale strzela idealnie w typa (może przypadek) +/- 17:47 dostał info, że reklama, ale wychyla z celownikiem idealnie w typa na skrzynce (a nie dostał infa, że skrzynce na reklamie) + 18:14 rzuca granat idealnie pod nogi i wychyla z celownikiem na modelu. wg mnie wh http://www22.zippyshare.com/v/aPBQvpxo/file.html
  7. czesc ciekawe kto jeszcze odejdzie co to jakaś moda na odchodzenie jest czy co ?
  8. [CS:GO DD2]
    ssy

    brak ub nie pozdrawiam close
  9. @Honor ten z ankiety zeby admini ts nie byli poszkodowani XD
  10. Dziwnie grał, zrobiłem mu ss'y i nie wrzucił ich na forum do 2h więc ban zostaje (prawdopodobnie siedział z kolegami na ts i dlatego nie wrzucił). http://bany.home-edition.eu/ban_list.php?bid=94487
  11. Trzymaj sie fatman dzięki za wszystko
  12. [1.6 CS:GO MOD]

    21:06 niby celeonik nie na głowie, ale bania siadła +/- 22:01 idealnie w głowę odpał http://www13.zippyshare.com/v/8Y5qWxFF/file.html
×