Skocz do zawartości

LULEKOZOID

♟Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LULEKOZOID

  • Tytuł
    były sędzia Blacklised.pl

Informacje dodatkowe

  • Steam:
    0:0:304753

Ostatnie wizyty

65 wyświetleń profilu
  1. Tak byłem sędzia na AC oraz BL, a nawet adminem na ESL Polska. Niestety to nie rangi dla Ciebie. Fakt, niech ktoś z góry się wypowie bo twoje wypociny są bezsenowne.
  2. Wskaż mi demo, bądź sytuację gdzie nadużywam mikrofonu to sam poproszę o bana permamentnego ;) Bo ja takich akcji nie odpierdzielam na serwerze poza jedną akcją która była parę dni temu z Mateo69. Święcie byłeś przekonany, że on nic nie zrobił a po tym, jak otrzymałem bana to nagle Cie oświeciło aby mu dać bana i znalazłeś problem? Poniżej dna to Ty się zachowujesz pokazując twój brak kultury oraz to, że nie potrafisz w ogóle pisać - 14 latek już lepiej od Ciebie coś napisze. "TYPIE" myślisz, że nie wiem co to jest za plugin który odpowiada za to, że gościu jest na spect a widać go w grze? Taki jest problem, że ADMIN ciągle grał i było go widać jak strzelał. Nie używał w ogóle tej funkcji. Nawet określenie, że ktoś był czysty kiedyś jest mało satysfakcjonujące ponieważ kiedyś mógł grać czysto/kryć się a teraz b-k w demie.
  3. @Sevral Rozumiem, że może go sprawdzić ale ten admin ciągle grał bo obserwowałem ciągle czy wchodzi na tego spect. @JaNcZo_wiN Określenie gówniarz możesz kierować do osób młodszych od Siebie oraz do Twoich jakichś kolegów a nie do mnie, bo jestem osobą na pewno starszą od Ciebie. Widzę, że masz totalny brak poszanowania dla innej osoby. Gdybyś "czytał ze zrozumieniem" to co było napisane przeze mnie na chacie to dowiedziałbyś się, że nic do Ciebie nie pisałem a nawet później to naznaczyłem. Zachowanie 'ProPlayera'? i zrażenie do 3/4 serwera? Bo raczej na mnie skarg nie ma, bynajmniej tego nie widzę oraz na chacie nikt się na mnie nie żali - a jeszcze Cie zaskoczę, odkąd gram na tym serwerze jestem dość rozpoznawalny przez starszych graczy tego serwera i rozmowa się jakoś klei ;) Co do bana to dopiero dałeś mu po mnie a przed moim banem wypierałeś się, że Ty tego nie widziałeś. To jeśli tego nie widziałeś (a to pokazuje co pisałeś - demo) to jak mogłeś go zbanować? :) EDYCJA: Nie chce się z Tobą kłócić bo widzę, że jesteś już mało rozumny a ja dostanę więcej pkt. Do edukuj się - https://sjp.pl/popychadło .
  4. Skarga na: JaNcZo_wiN Data zdarzenia: 07.02.2018 Nick w grze: Lulek` Opis sytuacji: Parę godzin temu zgłaszałem na U@ cheaterów którzy perfidnie grali na cheatach a admin zamiast ich sprawdzić to mnie zbanował na 30 minut. Teraz jak gościu napisał "nie rzucajcie kurwy fleshy" i poprosiłem adminów o zbanowanie (bo sam wcześniej zostałem zbanowany za przeklinanie) to do mnie ktoś napisał "a kim ty jesteś abyś nam rządził". I teraz najlepsze, bo ten gościu według mnie - nie powinien być na randze. Jakiś Janczo co jest mało rozumny i JESTEM PRZEKONANY, że ma nierówno pod sufitem - jakimś cudem dostał admina i awansował. Zainsynuował, że pisząc z nim JA mu grożę XD? XD? Napisał do mnie, że czytanie ze "zrozumieniem nie boli, żal" a ja do niego, że pisanie zgodnie z gramatyką też nie boli bo piszesz jak 14 latek (całą rozmowę będzie widać na demie). Rozumiem, że to jakiś Global Admin, ale na pana boga JAK TO MOŻLIWE, ŻE ON DOSTAŁ SIĘ TAK WYSOKO? Jak na innej sieci to był popychadło i każdego ciągle o coś oskarżał :o? To samo na Blacklisted.pl jakieś głupie wypociny gościu pisał, że się nie dało tego czytać ... I chyba się za bardzo poczuł a zarazem za mocno go to zabolało bo dostałem bana z powodem: "dosc twoich wymądzen zapraszam na forum ". No ale wracając do gościa z dość brzydkim słownictwem: Chciałbym jakiegoś ogarnięcia tego typa bo to porażka jak on się zachowuje, ktoś z nim pisze a ten czytać nie potrafi i zaraz do kogoś się pluje. A tego "ace`" czy jest możliwość zbanowania na 30 minut, ponieważ zgłaszając go na U@ niestety nie dostanie bana bo admini to jego koledzy (wnioskując po rozmowie na chacie). Dzięki!
  5. Tak, rozumiem to, że mógł nie słyszeć raz, drugi, trzeci - ale ten PRZEMO ciągle gadał :v A ja jak powiedziałem jedno zdanie to od razu dostałem bana a ten gościu do tej pory gra ;p I tak, przyznaję się do tego, że przeklinałem ale sam fakt o tym jak gościu nawija przez 2 mapy ciągle coś i nie dostaje bana to jest dość dziwne ;d I chciałbym wcześniej wrócić na serwer, bo ten ban jest trochę dość przesadny
  6. LULEKOZOID

  7. Skarga na: Mateo69 Data zdarzenia: 04.02.2018 ~15:30 Nick w grze: Lulek` Opis sytuacji: Gościu o nicku PRZEMOXD nadużywał mikrofonu od 2 map (czyt. nie ma mutacji, drze się poprzez mikrofon, wyzywa ludzi) a admin Mateo69 grał w tym samym czasie ... Na pewno ktoś mu go zgłaszał na U@ a Mateo sam był w teamie którym ten gościu przesadzał. Rozumiem, że jest opcja MUTE ale jak ktoś tak jak ten typ nadużywa to trzeba go kicknąć a nie grać sobie dalej bo on akurat mógł sobie go zmutować... Jak zaczął ponownie gadać przez ten mikrofon i mieć pretensje do jakiegoś typka, tym swoim piskliwym głosem przeszkadzał podczas gry to wybuchłem i powiedziałem do niego 'ty kurwa ścieku jebany przestań gadać przez ten mikrofon' - za to dostałem bana -.- [BAN]-------------------------------------[NA] |||Zostałes zbanowany na tym serwerze |||Twój Nick: Lulek` |||Twoje IP: 83.29.101.95 |||Steam: STEAM_0:0:304753 |||Admin banujący: Mateo69 |||Powód: Przeklinasz |||Data bana: 04.02.2018 - 15:33:27 |||Zbanowany na: 30 minut |||Pozostało czasu do końca: 30 minut |||Koniec bana: 04.02.2018 - 16:03:27 |||FORUM SERWERA: www.Home-Edition.eu [SERWERZE]-------------------------------------[BaToN]
  8. Ponumeruj i nie będzie problemu. Problem tkwi po stronie nowej aktualizacji pendrive, podpiałeś do komputera i Ci się zaktualizowało. Posortowało Ci piosenki według nazwy a nie według daty dodania.
×