Skocz do zawartości
Olka91^

Podanie o slota - Olka91^

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Olka91^

Ile z nami jesteś: Gram na FFA od ponad 5 miesięcy.

Wiek: 24 lata

Ile dziennie grasz na serwerze: Grywam wieczorami, praktycznie codzień po 2-3h, a nawet zdarza się czasem, że i 4-5h ;) http://www.gametracker.com/player/Olka91%5E/31.186.83.63:27015/

Dlaczego właśnie ja: Jest to jedyny serwer na którym gram, a że grywam zazwyczaj wieczorami, po pracy, gdy serwer jest zawsze pełny, muszę czasem czekać nawet po 20min żeby wbić. Nie gram na innych serwerach, jestem wierna Batonikowi FFA :P Poza tym jak wyżej pisałam, gram codziennie (rzadko bywają dni, gdy nie gram), więc gdybym dostała slota, byłby on godnie wykorzystywany :)Zależy mi na nim :)

Steam: Nie posiadam, ale myślę, że to nie jest kłopot?

 

Mam nadzieję, że prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona : )

 

Pozdrawiam i pjona !  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasługuję by otrzymać slota ponieważ już trochę z nami jest, aktywna na serwerze a to najważniejsze. Co do postów to moim zdaniem lekko można przymknąć oko ale poudziela się trochę w tematach i będzie dobrze. Może posty mało ale pokazuję że jest aktywna, że istnieje. Jeżeli przed slotem by się wypowiadała to jak by to wyglądało? Przymusowe posty, bez sensu. Jestem jak najbardziej na tak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co te posty. Ważne, że gra i jest graczem aktywnym. Na sb Olkę też często widać. 

 

Ja tam bym jej dała... ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aleksandrze jak najbardziej slota dać bo jest z kim pograć, pogadać i pośmiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach