Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Będę za chwilę kupował kompa :)

Pudło + 2 monitory chcę się zamknąć w 6,5-7k ze wszystkim, chcę w tym kartę na chipsecie GeForce GTX 970, zestaw z lepszą raczej przekroczy budżet, ale nie chcę nic poniżej tego.

na chwilę obecną zastanawiam się nad tym pudłem + 2x ten monitor

Jeśli ostatnio ktoś szukał i może polecić coś lepszego w tej cenie, lub to samo w lepszej cenie to prośba o info poniżej. Ewentualnie jeśli macie jakieś "dobre rady" jeśli chodzi o podzespoły z załączonego powyżej zestawu, głównie jeśli dotyczą jakichś niedoróbek, ich wad itd to również gorąca prośba o takie informacje.

Za wszystkie pomocne posty z góry Dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pudło, obudowę bym tylko zmienił :D Co do sprzętu, wart i mogę polecić stronę x-kom ;) Monitor to nie znam się więc nie mam zdania ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym, że ja co prawda nie jestem laikiem, ale niestety nie jestem też ekspertem w kwestiach osprzętu, więc mniej więcej wiem co chcę, ale chętnie zaczerpnę opinii osób które może więcej wiedzą w tej dziedzinie :)

Co do samego monitora to wybrałem w oparciu o ten artykuł i własne predyspozycje co do marki Dell <3

Kompa natomiast szukałem po chipsecie grafiki + ograniczenia cenowe do 5k. I być może nie jest to najlepsza metoda ;)

Mam też świadomość, że komp bez systemu operacyjnego, ale tu akurat wymyśliłem sobie że kupię win7 i zrobię sobie darmowy upgrade do win10 bo jest darmowe jeśli zostanie wykonane przed 29 lipca 2016 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o monitor, to z czystym sumieniem monitory DELL, nie są dobre o gier, no chyba, że nie masz zamiaru grać w gry, nie wspomnę już o cs :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach