Skocz do zawartości
CZK

Propozycja dodania nowych skinów.

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zauważyli wszyscy Admin od przeciętnego gracza się niczym nie różni. Poszukałem czegoś odnośnie tego tematu i znalazłem zwykłe klasyczne stroje dla Adminów:

56ba4dfb43339.jpg

56ba4dfece1e1.jpg56ba4dfea664a.jpg

http://cs.gamebanana.com/skins/144210

A odnośnie graczy np. stroje dla CT :

51745cd439689.jpg51745cd668e9d.jpg51745cd858b2e.jpg51745cda0b394.jpg51745cdbc7da2.jpg

http://cs.gamebanana.com/skins/125764

Kolejne stroje np. dla TT:

53651b0abaa92.jpg53651d95de84a.jpg53651d988f75c.jpg

http://cs.gamebanana.com/skins/133977

Nie znam się czy to zamuli serw czy coś ale myślę, że takie stroje przyciągną graczy :)'

Taka moja mała propozycja :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

To jest dobry pomysł dla VIP-ów można by było takie stroje wgrać było by fajniej :) I było by to urozmaicenie serwera :) jestem jak najbardziej za :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

VIPÓW i np Adminów żeby wiedzieli, że jest Admin na forum jeśli ktoś nie zna komendy /adm. No i VIP bo wykupił i wydaje mi się, że od razu więcej osób by wykupiło owego VIPA

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Admin od zwykłego gracza nie powinien się niczym różnić, admin to też gracz, btw do niedawna mieliście osobne modele dla adminów i wyłączyłem to całkiem niedawno, w ogóle nie wiem skąd to się wzięło, ale nieważne ^^

Co do modelu VIP'a to plugin pisał na nasze potrzeby @Tamq, ostatnio coś go nie widać, a nie mam pojęcia czy dla VIPa jest zdefiniowany jakis inny model, jesli chcielibyśmy tylko podmienić plik modelu, bo jeśli korzysta z tych samych modeli co gracze to trzeba zmodyfikować plugin, a na ftpie ni ma sma do vip'a więc nie moge tego sprawdzić. A raczej nie znajdziemy nigdzie gotowego pluginu do vipa, który będzie robił to co aktualny i jeszcze podmieniał model... 

+ za pomysł, ale chyba nic z tego nie wyjdzie ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta