Skocz do zawartości
Roland ze Spychowa

podanie rycerza oki

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Roland
Staż w cs'a: z 4 lata, ostatnio miałem przerwę co widać, ponieważ obecna forma jest dosyć nierówna.
Ile dziennie grasz na serwerze: https://www.gametracker.com/player/Roland/31.186.83.188:27155/
Gdzie miałeś/aś admina: Dawno temu miałem admina na smerfnej wiosce, a z dwa lata temu na freeshocie, także ogarniam temat.
Gdzie masz admina: Obecnie nigdzie.
Dlaczego właśnie ja:  Zaczyna się rok szkolny, a ja jestem obecnie studentem, więc ten miesiąc (wrzesień) będę miał wolny. A co później? Cóż na studiach i tak każdy uczy się przed sesją, więc będę miał sporo czasu. Jak pisałem wcześniej byłem już nie raz adminem na serwerach i potrafię odróżnić "czitera" od "smerfa". 
Kontakt: Steama nie mam, bo nie planowałem powrotu do gry. gg :6150507 

@EDIT: Co do postów, nie mam ich, bo nie lubię pisać niepotrzebnych postów, jeżeli nie mam nic ciekawego do powiedzenia, to się nie odzywam.

By Kapibar,

Brak spełnionych wymagań. Liczba postów na forum (a zatem aktywność), to jedno z wymagań, zatem temat otworzę DOPIERO, jak spełnisz wymagania.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

I tutaj jestem na TAK jak wszystko będzie spełnione. 

- Kultura ok 

- Wiek ok 

- Poznaje kto odpalony, zgłasza na u@

- Dobry kontakt z graczami 

- Na 4 znany i lubiany 

MINUSY: 

BRAK postów. 

Wymogi powinny być najważniejsze i spełnione ! 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja jestem na NIe wymagania sa wymaganiuami i trzeba je spelnic .
Nagraj kilku odpalow wrzuc na forum i wtedy bedzie to calkiem inaczej wygladac i bede na tak wtedy dopiero.
Na NIE temat do zamkniecia

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wymagania, to wymagania. Jakkolwiek widzę Cię czasami na shoutboxie, to aktywność poza tym na forum niemalże zerowa.

Potrzebujemy znanych, zdolnych i AKTYWNYCH adminów, sam wybierz, której cechy nie spełniasz ;)