Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Venum
Staż w cs'a: 8 lat z przerwami
Wiek: 19,5
Ile dziennie grasz na serwerze: 2-5h zazwyczaj 
https://www.gametracker.com/player/Venum/31.186.83.188:27155/

Gdzie miałeś/aś admina: -------
Gdzie masz admina: --------
Dlaczego właśnie ja: Często jestem w domu więc jestem często dostępny w razie potrzeby wejścia na serwer, gram o późnych godzinach a wtedy brakuje admina na serwerze wielokrotnie o tym pisalem na forum :)  mam kontakt z wieloma graczami z #4 na FB. Jestem pomocny, podobno slabo u mnie z kultura(przeklinanam ale nie obrazam nikogo nigdy i nie jestem agresywny), jesli dostane admina postaram sie to zmienic, moze chociaz na probny okres ktos mi da szanse.
Kontakt: xkamilx025@wp.pl {} Fb i nr moge podac na priv. Mam konto na steam ale aktualnie nie mam jak podac, postaram sie to uzupełnic dzis wieczorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Na nie.

Kultura- powinieneś ją mieć skoro a admina się ubiegasz a nie nagle jak admina dostaniesz staniesz sie super kulturalny. Klniesz.

Zero zgłoszeń na forum. Nie masz żadnych demek nagranych.

No i po dzisiejszej akcji jakos nie widzę Twojej wspolpracy z innymi adminami w jasnych kolorach.

Edit: @Venum po pierwsze nie wypowiadamy sie we wlasnym podaniu.

Po drugie brak kultury to nie jest tylko wyzywanie innych graczy ale także przeklinanie. Jak chcesz innych karać innych za to że nie stosują się do regulaminu skoro sam go nie przestrzegasz?

Po trzecie mimo że nie ma słowa o współpracy wypada jakieś tam kontakty z administracja spoko mieć żeby móc współpracować a nie oskarżać.

https://zapodaj.net/dd5085770d1dd.png.html 

Przykladów jest 8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Te-Tris po pierwsze w wymaganiach nic nie ma ani temat relacji z adminami ani teo ze trzeba miec zgloszenia, ro praca admina wiec cziterami sie zajme jak bede do teho upowazniony, ale zoszenia robie tyle z ena czacie zawsze informuje jak jest cziter. A kultura ? Podsj mi przyklad koedy bylem NIE ktularny, obrazilem kogos kiedy kolwiek ? Bo przeklinanie to nie jest powod eby nie zostac adminem :) a jesli ja przeklinam to tylkp w nocy grubo po 22 a wtedy podobno mozna (z umiarem).

By Olka91^,

Nie pisz w swoim podaniu, tylko daj się wypowiedzieć. Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opini - Tak/Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze powinieneś poprosić o otwarcie pierwszego podania na Admina, które załączę tutaj 

po drugie NIC się nie zmieniło oprócz Twojej bezpodstawnej skargi w postach. 

JESTEM DALEJ NA NIE a argumenty są w Twoim pierwszym podaniu. Te podanie nadaje sie tylko do zamknięcia i do kosza. 

By Olka91^,

Moje niedopatrzenie. Nie będę już rzucać tematu do kosza lub łączyć ich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez jestem na nie .
nie ma zadnych demek na forum i brak kultury u CB bo duzo gram na #4 teraz i sam widze co robisz . Tyle ode mnie Elo melo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też jestem na nie adminów na #4 jest wystarczająco 

Edit : nie myśl że ja ci dawałem (przydatny post) w skardze na kapibara bo mnie od dwóch dni nie było w domu i grał przez ten czas mój kuzyn na moim koncie który ma

10 lat nie wiem do czego ty go namawiałeś na serwerze ale widze po wiadomościach na privat że go nakręcałeś na lajkowanie co jest bardzo słabe jedynym błędem który zrobiłem to że sie nie wylogowałem z forum a mam je na głównej stronie w zakładkach.

https://imgur.com/a/3RCet

co do adminów nie mam żadnych zastrzeżeń tym bardziej do kapibara choć go wcale nie znam tyle w temacie nie mi to oceniać kto jak sprawuje swoje stanowisko. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem post pod postem ale chcę żeby każdy widział ;) NARAZIE JEST 8:6 NA + DLA @Venuma czyli narazie wychodzi na to że POWINIEN DOSTAC ADMINA

By Kapibar,

Post nic niewnoszący do tematu. Chyba każdy, a przynajmniej większość z nas umie liczyć. +1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na nie.

Kultura wygląda tak, że wchodzę na serwer, a @venum przeklina, jak szewc.

@Oskar_Gs adminów nigdy za dużo (no, chyba że jest więcej adminów na serwie niż graczy), ale dobrych adminów, którzy się dogadują miedzy sobą, a @Venum nie bardzo się dogaduje za admami, modkami... a nawet obgaduje kapibara. Już sobie wyobrażam, co by się działo na mikrze adminowskim jak by się @venum z kapibar spotkali na jednym serwie sami z adminów.

I do tego ortografia i inne błędy przecież się tego czytać nie da, a chyba nikt nie chce, żeby pewnego dnia było odwołanie od bana, a @venum przy rozpisywaniu narobił błędów i nikt się nie rozczytał.

Już nie mówiąc o rzeczach tak przyziemnych, jak niespełnione wymagania

Dowody na obgadywania kapibara i przy okazji obraz kultury venuma a dodam ze była ok.21:30.

http://www97.zippyshare.com/v/aacOEZU7/file.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat zamykam, na SB kolega wyraźnie napisał "ze bede sie tu marnowal :)" "@MrFux ale ja nie chce juz tego admina, nie mam po co naprawiac :D" jak zmieni zdanie temat zostanie ponownie otworzony 

Edit.
Na NIE kolega zaprezentował swoją kulturę, rzadko bywam na serwerze jednak rozmawiałem z kilkoma osobami grającymi na 4# i nie mają najlepszego zdania o tobie, po dzisiejszym popisie na SB jak i na całym forum raczej nie masz co liczyć na admina, temat ponownie zamykam, jeżeli nie zgadzasz się z moją decyzja pisz odwołanie do @batonik lub @Honor 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałam się nie wypowiadać, ale...

Zdarzyło mi się grać z kolegą na #4 i faktycznie jego kultura wymaga szlifierki. Od admina oczekuję, że nawet po 22 będzie trzymał poziom i dawał przykład. Ponadto próby namawiania, a wręcz buntu przeciw innym funkcyjnym (temat skarga na @Kapibar) samo to jest godne pożałowania. W końcu jakże powalające urokiem, kultura i mądrością wypowiedzi w dniu dzisiejszym na SB. Być może #4 potrzebuje adminów, ale nie TAKICH adminów. Trzeba coś sobą reprezentować. Póki co kandydat dał się poznać jako rozwydrzone dziecko. 

@Venum rób tak dalej, a pożegnamy się, zmień podejście, a być może za jakiś czas będą z Ciebie ludzie.

Podsumowując NIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×