Skocz do zawartości
E0pl0

Może teraz ?

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: E0pl0
Staż w cs'a: Gram w cs'a od 2010 roku czyli 7 z dwiema przerwami po 2 miesiące jak z dziewczyną byłem tak to cały czas grałem 
Ile dziennie grasz na serwerze: Na serwerze spędzam od 4-6 godzin nawet nie raz dłużej jeśli mam dzień wolny od pracy to jest to nawet 8 godzin, nie raz zdarza się że jest nawet 10-11 co widać na game trackerze, właśnie o to link do niego https://www.gametracker.com/player/E0pl0/31.186.83.188:27081/ nie grałem teraz w tym tygodniu przez dwa dni ponieważ byłem chory, lecz spokojnie już nadrabiam 
Gdzie miałeś/aś admina: Admina miałem na serwerowni cs-armagedon, cs-rozpierdolnik również na serwerowni rozpierdolnik byłem JH@ ( Junior Head adminem ) , ( obie serwerownie upadły bo roku i półtora ) oraz przez okres 3 miesięcy na cs-wakacje niestety musiałem zrezygnować ponieważ sprawy miłosne z dziewczyną jak wyżej pisałem że miałem przerwę od cs'a
Gdzie masz admina: nigdzie nie posiadam admina