Skocz do zawartości
Sevral

Testerzy Mapy

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, jak wiecie ostatnio zajmuje się tworzeniem map ( aż dwie kufa szok normalnie ) ale pomyślałem że przed wrzuceniem ich na serwer przydało by się przetestować je, dlatego też pomyślałem o osobach które chciały by poświecić swój czas wolny do obejrzenia mapy a następnie skrupulatnego opisu/oceny i wyszukania błędów, nagrody materialnej za to nie będzie  . . . ale ale nie mówię że nie będzie żadnej nagrody :P  otóż nagroda będzie ale bardziej w formie memoriału ;] osoby które mi pomogą zostaną wymienione w podziękowaniach w ukrytej sali gdzieś pod mapą jak zwykle to bywa  . . . 
ALaeVKHcRjKsAL0znUK72g.jpg

oczywiście liczba miejsc jest ograniczona ;] obecne pomagają mi @JaNcZo_wiN oraz @Honor wiec jest jeszcze 7 miejsc . . . 7 osób które zgłoszą się jako pierwsze ( w temacie ) otrzymają  na PW IP oraz Hasło do nowego serwera gdzie będą mieli możliwość obejrzenia mapy, można umawiać się tam w 10 osób (  zaprosić osoby po prostu do pogrania dzięki czemu lepiej sprawdzi się mapę ) osoby chętne będą musiały wypełnić pewien formularz ( edytujemy post ) . . . . otóż w tym formularzu będą wyszczególnione miejsca na mapie, które będziecie musieli ocenić, jeżeli ma zostać bez zmian wpisujecie (xxx) jeżeli zobaczycie błędy/niedociągnięcia lub po prostu coś będzie się wam nie podobać skrupulatnie to opisujecie ;] WSZYSTKIE MIEJSCA BĘDĄ ZAZNACZONE NA MINI MAPIE

Mapa Strona TT
Droga A1:
Droga A2:
Budyniki
TT 1:
TT 2:
TT 3:
TT 4:
TT 5:
TT 6:
TT 7:
TT 8:
TT 9:
TT 10:
TT 11:
TT 12:
Droga C1:
Mapa Strona CT
Droga B1:
Droga B2: 
Budynki 
CT 1
CT 2
CT 3
CT 4
CT 5 
CT 6
CT 7
CT 8
CT 9
CT 10 
CT 11
BS A
BS B 
rj9oNWo-SaSP1pcJeW49fg.jpg


dodam że na mapie znajdują się jeszcze 4 magazyny broni 2 mniejsze 2 większe, osoby które je znajdą piszą nr statystyczny budynku i wysyłają mi na PW ;] ( proszę żebyście nie dzielili się spostrzeżeniami w postach odnośnie magazynów ponieważ chce zobaczyć na ile łatwa jest mapa ) 
oprócz tego jest jeszcze kilka "rzeczy" które da się poruszyć lub rozwalić ;] a zapomniał bym osoba która wysili się najbardziej zostanie poproszona o wysłanie zdjęcia na email i zostanie umieszczona na mapie razem ze mną @Honor i @JaNcZo_wiN na plakatach w stylu WANTED DEAD OR ALIVE  ( nie wiem jak mi to wyjdzie xP ) tak że do dzieła i z góry dzięki za wasze chęci :trollface:


P.S 
te pliki należy wrzucić do cstrike_download lub valve ( w zależność od steam lub non steam ) 
http://www2.zippyshare.com/v/TNn6UPLT/file.html
http://www2.zippyshare.com/v/5jFr6InY/file.html
wyjaśniam iż plik oldwest.bsp nie ma jeszcze z includowanego wad ;] 

 

dla osób które chcą zobaczyć mapę

Serwer 46.29.21.219:27045
Hasło 123456

@Bienio Jako pierwszy odkrył 4 magazyny broni ;] 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@SevralNo ta mapka WILDWEST jest dobra gdyby nie ten bs B na dole do którego trudno czasami zdążyć na czas :P

By Sevral,

Teraz nie mów o dziele frankensteina :D chociaż w przyszłości myślę żeby poprawić ją

By Sevral,

Tester 3#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z chęcią mam teraz bardzo dużo czasu i z chęcią ją sprawdzę ;)

No to tak 

tak jak @Bienio napisał 

TT6 jest za mała beczka aby wskoczyć na dach 

Też dodał bym napisy A i B na dany BS 

I więcej nic nie widziałem ale jeszcze będą ją sprawdzał ;) 

By Sevral,

Tester 4#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie :) możesz dopisać :)

 

Tak na szybko :_)

-TT6 na dachu jest beczka chyba musi być ciut wyższa bo nie da się wskoczyć z niej na kolejny dach

-jak podkładasz pakę to  blokuje gracza

-na budynkach  gdzie SA bs proponuje dodać duże  Litery A oraz B tak by każdy widział z daleka gdzie jest BS

-można tez dodać kilka kierunkowskazów   jak trafić na bs

Edit:

-podwyższyłbym też linie zieleni otaczającej mapę, ponieważ  dachy są czasami o wiele wyżej i  można  patrzeć przez obszary zamknięte na drugi koniec mapy^ 

-Miedzy dachami budynków tt 3-4  brakuje kawałka txt

-Wgl to wyłączyłbym widoczność tych nieużywanych stref mapy  bo to rozprasza

- Ct 2  przy wejściu na dach miga txt

-TT10  myślę że albo zlikwiduj ta kratę w oknie od A2  lub zrób by dało się ją zniszczyć, bo to będzie idealne miejsce do kampy awp z siatka maskująca

-Miedzy budynkami TT3 a TT4  jest jakaś szczelina

- no i ten pokój co pisaliśmy na pw

-CT6 nie da się wejść na dach ^ płot za niski lub budynek za wysoki :)

-C5 luka miedzy budynkiem a płotem i

- Ct 10- Ct11 w przejsciu masz takie dwa minimalne uskoki na podłodze nie wiem czy to zamierzony ruch  Twojej  strony czy przesuniecie txt:P Inne progi takie mocno widoczne wyglądają zupełnie inaczej ni te tutaj <

-CT 4 ciut Ci się dach przesunął w jedną stronę ^ widać kawałek sciany oraz beczki daj ciut wyższe bo da się wejść na dach ale trzeba trafić idealnie skokiem na odległość.

- Zeby sie dało gasić te pojazdy bo denerwują jak tak głośno hałasują a nikt ich nie używa

 

By Sevral,

Tester 6#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodawaj mnie Bołen :) Będę testował :)





EDIT: 

Ukryte pomieszczenie 
4 Gun Roomy 
Da się jeździć wózkami 


Droga A1: Wporzo

Droga A2: Wporzo
Budyniki
TT 1: Ciekawe okno długie takie a nie np dwa male fajny pomysł i da się tym oknem iść dalej po dachach.
TT 2: Fajny budynek da się wejść po trumnie do okna :) 
TT 3: Fajny labirynt :)
TT 4: Luka w przejściu.
TT 5: Przy wyjściu między skrzynkami a budynkiem fajna kampa :P
TT 6: Za mała beka nie da się wskoczyć albo zostawić tak i zmusić do współpracy :P
TT 7: Brakło ściany przy lampce przy wyjściu na taras draba trochę odstaje może zlikwidować ten próg jakby jak się po niej wchodzi bo tylko od dołu go widać 
TT 8: Wporzo
TT 9: Fajne pofixowane przejścia 
TT 10: Tak jak Bienio napisał wszystkie się niszczą a tą można ubijac z awp izi.
TT 11: Fikuśne przejścia może jakieś wgłębienia dodać.
TT 12: Fikuśne przejścia może jakieś wgłębienia dodać.
Droga C1: Na środku jakieś może ozdoby nie za dużo żeby się dało wózkami jeździć.
Mapa Strona CT
Droga B1: Z drogi na końcu nie da się wskoczyć na daszek a chyba powinno się po nim chodzić jest taki wgłębiony 
Droga B2: Drzewka trzeba podwyższyć plus za to, że nie da się wskoczyć na płot.
Budynki 
CT 1: no stodoła :D Brakło desek nie dosięga do ziemi kawałek ma odstępu nie wiem czy specjalnie.
CT 2: Tak jak Bienio wspomniał miga daszek którego się rozwala.
CT 3: Wporzo
CT 4: Jak się przechodzi na przestrzał od CT lewa ściana pofilcowana jest blokuje. 
CT 5: Między nim a tym górnym CT6 jest płot i za daleko dach przesunęło i jest luka między ogrodzeniem a CT5
CT 6: Dwa budynki są z numerem 6 pierwszy od CT zabrakło dachówki na pasek mały druga 6 nie da się wskoczyć na daszek.
CT 7: Wporzo
CT 8: Fajne połączenie budynków.
CT 9: Wporzo
CT 10: Lekko odczuwalny przeskok 
CT 11: Lekko odczuwalny przeskok
BS A: dodał bym na górze jakieś ozdoby.
BS B: Da się robić ścianę i wejście po drabince



Dodałbym jakieś drzwiczki które można otworzyć i nimi przejść 

Puki co tyle jak coś to będzie APDEJT PJONA :D 

By Sevral,

Tester 7#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sevral dzisiaj zagram nie miałem czasu za bardzo bo u brata jestem ale mam troche czasu to zaraz wbije ;)

 

TT1: Faktycznie pomysł z oknem dobry. Jest długie i nie ma osłony więc szanse będą wyrównane jak ktoś z awp bedzie tam a ktos lecial droga bedzie widzial gdzie jest ktos z AWP szanse są równe w takim przypadki.

TT2: Nie mam zastrzeżeń

TT3,4,5: Dobrze wykombinowane że nie ma wejścia od strony respa tylko trzeba albo wystawić się na atak albo na drogę A2 co też wiąże się z ryzykiem 

TT6: Jest dobrze ale musisz dodac zamiast beczki skrzynke bo beczka jest za niska i na dach TT7 nie  da się dostać skacząc na nią

TT7,8,9: Jak najbardziej ok

TT10: jedna kratka jest niezniszczalna 

TT11: dałbym tu jakąś przyciemnioną miejscówkę
TT12:  całe ciemne bym zrobił :D

CT1: dałbym drabine na dach w srodku

CT2: faktycznie miga 

CT3: te beczki w rogu sa za niskie nie da sie wskoczyc na ten plotek a w srodku spoczko

CT4,5: Dałbym w tym korytarzu jakieś wgłębienie do kampy :D I faktycznie tam gdzie sa drzwi jak sie idzie przy scianie to one blokuja bo wystają do srodka

Jak jest CT4,5 i CT6 to nie da się wejśc na CT6 bo przeszkadza ten (płotek, próg?) na dachu
CT6: wewnatrz fajny, kraty sie niszcza wiec jest ok
CT:7 okej
CT 8,9: okej z tym że w tym że ta pochylnie zrobilbym tak zeby tu dalo sie wskoczyc  https://zapodaj.net/507255fc167be.png.html

CT10,11: Dla mnie okej ale własnie czuć te minimalne progi  https://zapodaj.net/a6dcd4ea9b60e.png.html  https://zapodaj.net/eab29d67fbb51.png.html

BS1 dalbym ze da sie na pianinie zagrać xD
BS2: jest okej 

Co do samych BSÓW faktycznie brakuje znaków jaka droga do nich
 

Drogi A1,A2,B1,B2 dla mnie są w porządku

 

Da się wejść na te kładki między TT8-TT9 TT9-BS A? Bo jeśli tak to nieźle musiałeś poukrywać te wejścia na dachy szczelalem i nie moge dalej znalezc na te dachy wejscia xD. 

Znalazłem 3 ukryte pomieszczenia ale potem znajde 4 xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet d2 był by do poprawki jak byśmy byli takimi pedantami , dla mnie były i są dwie rzeczy których musi poprawić na tej mapie i Marcin chyba o tym wie (o ile nie zapomniał) to oznakowanie gdzie są bsy i za niska beczka do skoku na dach, pamiętasz jak próbowałem @Sevral za tobą wskoczyć na dach ?? tobie się udało mi nie :P , raczej to popraw bo takich botów jak ja jest i będzie więcej. A i tak mapa jest dla mnie wyebana w kosmos , ja 2 dzień się próbuje nauczyć działania dopiero programu wiec tyle co Marcin zrobił to wielki szacun.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Jeśli potrzeba jeszcze pomocy to z chęcia się zgłaszam

EDIT


Mapa Strona TT
Droga A1:XXX
Droga A2:XXX
Budyniki
TT 1:Dla mnie to okno troche za duże jest.
TT 2:Budynek w porządku może tylko ten podjazd jakiś taki pusty jest, coś bym dodał tutaj.
TT 3,4,5:Jeżeli chodzi o te budynki to nie wiem czy dobrym pomysłem jest ten długi korytarz i jakby nie patrzeć tylko jedno wyjście, pododawałbym tutaj jakieś drzwi, okna
TT 6:Tutaj na ten budynek nie da się wejść z tej beczki, pasowałoby dodać jeszcze dwie, tzn: 2 na dole jedna na górze, aby była możliwość wejscia na dach.
TT 7: Odstająca drabina
TT 8:Ten budynek z tym jednym pomieszczeniem na górze to taki średni bym powiedział, ewentualnie można dodać drabinę by wychodzić na dach, reszta spoko
TT 9:XXX
TT 10:Ogółem spoko tylko, że mam możliwość rozwalenia jednej z 3 krat w oknie.Nie wiem czy taki był zamiar, aczkolwiek zmieniłbym to
TT 11:XXX
TT 12:Budynek w porządku, ale dodałbym możliwość wejścia do tej miejscówki tam przy tych skrzynkach od strony wewnętrzej np jakąs skrzynie postawiłbym tak jak jest z drugiej strony,
wiem, że można dostać się tam oknem potem tym korytarzykiem, ale jakby nie patrzeć jest to jedyny sposób dostania się tam od strony ct, można również wejść na bs i lecieć tyłem jak głupi, a tak przy odbijaniu bsa może się takie coś przydać.
Droga C1:Pusto na tych drogach, ogarnąłbym tutaj coś
Mapa Strona CT
Droga B1:XXX
Droga B2:XXX
Budynki 
CT 1:XXX
CT 2:Nie wiem ogółem po co są te skrzynki na górze tam xD
CT 3:Brakuje tutaj skrzynki aby móc wskoczyć na dach
CT 4:XXX
CT 5:XXX
CT 6:Przy tym budynku jest płot, którym nie da się wskoczyć na ten budynek, zmieniłbym to (chodzi o ten budynek na końcu, bo przy ct 4,5 masz również drugą "6")
CT 7:XXX
CT 8,9:Ogółem dobrze wygląda tylko ta półka nad tą pochylnią, albo skasować ją albo wstawić tam jakieś okienko.
Pomiędzy BS B a CT 8 i 9 jest taka ścianka, tam umieścił bym skrzynki, aby móc wskoczyć i strzelać do przeciwnikow
CT 10:XXX
CT 11:Brakuje mi tutaj możliwości wejścia na dach
BS A:XXX
BS B:Z dachu jak zeskakujesz na dół to nie ma opcji byś nie stracił hp a i nie dostaniesz się na CT 11, poprowadziłbym z tego okna które jest naprzeciwko CT 11 linę po której możnaby wejść na dach

By Sevral,

Jeżeli masz ochotę to śmiało miejsca na podziękowaniu nie zabraknie Tester 8#

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×