Skocz do zawartości
Kozio

Problem z PsychoStats

Rekomendowane odpowiedzi

Czy komuś znana jest zasada działania PS?

 

Ostatnio zacząłem baczniej przyglądać się swoim statystyką, no i natrafiłem na pewne nieścisłości, których nijak nie potrafię wytłumaczyć. Niech screeny wyjaśnią o czym mowa:

 

Bez-tytulu.jpg

 

Wybacz Jola, że na Twoim przykładzie. Teraz może nie ma w tym nic aż tak bardzo dziwnego, bo Jola ma już lepsze K:D, ale był moment, że miał K:D około 2 a ja 2.35 i dwa razy mniej killi a "Skill" był +/- ten sam.

 

Idźmy dalej:

 

Bez-tytulua.jpg

 

Bez-tytuluaaaa.jpg

'

Na tym screenie zaznaczyłem kolejna dziwną sytuację proszę porównać K:D i przyrosty "Skilla", tam gdzie jest większy współczynnik K:D i więcej killi jest ledwie dodatni przyrost "Skillu"a w drugim przypadku, z niższymi współczynnikami, ogromny.

 

Bez-tytuluaa.jpg

 

Czerwona kreska na dole to odwołanie do poprzedniego screena, K:D= 6, a przyrost taki sam jak na wcześniejszym obrazku. Z kolei wyższa kreska obrazuje K:D ponad 2,5 i ujemny "Skill" (?).

 

 

Było jeszcze wiele dziwnych rzeczy, niestety temat poruszam dopiero teraz i wskazanie ich byłoby nieczytelne, bo wiadomo, że nikt nie śledzi moich statystyk, więc ciężko mu się byłoby odnieść do mych słów, ale w każdym razie, gdy miałem K:D w okolicach 2, czy nawet poniżej takie sytuacje też występowały, jak ktoś chętny to może przejrzeć moje PS w miejscach gdzie są czerwone pola często K:D jest w okolicach 2 i jest ujemny skill, to teraz nie wydaję się dziwne, bo mam wyższy współczynnik zabójstw do zgonów, ale gdy miałem niższy było to bardzo dziwne.

 

 

 

Zauważyłem, że te "dziwy" ( :D) występują dopiero od tego miesiąca, wcześniej też obserwowałem PS i było raczej normalnie.

Oprócz tego inni czołowi gracze tak nie mają, przynajmniej kilka dni temu nie mieli jak badałem sprawę, nw czemu system się akurat na mnie uwziął :D

 

Miał ktoś podobne przypadki? Albo posiada jakieś wytłumaczenie, czy też wie jaki jest algorytm PS'ów?

 

 

edit gdyby komuś nie działały screeny to tutaj linki po kolei:

 

http://www31.speedyshare.com/w7Dq6/download/Bez-tytulu.jpg

http://www31.speedyshare.com/4hvFm/download/Bez-tytulua.jpg

http://www33.speedyshare.com/dAPQw/download/Bez-tytuluaaaa.jpg

http://www31.speedyshare.com/Wf38P/download/Bez-tytuluaa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sybjgo.jpg

 

To chyba najdziwniejsze co do tej pory widziałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy czaje bo jestem głupi ale  tak powiem.
Zabijając oporowych ludzi mających k:d od 2.00 wyżej mozesz mieć nawet 50-20 i k:d bedzie na +
Ale jeśli bijesz boty które mają k:d niski np 1.00 możesz mieć130 -20 i będziesz na minusie :>
Czyli najlepiej bić gości z dużym k:d
Trochę to chore ale co zrobisz :DTrzeba tłuc takich pro gejmerów jak np Kazanek 

Tak mnie się wydaje :> Chyba że chodzi ci o coś innego :D huehuehue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

K:D nie ma tu nic do tego. Wszystko zależy ile przeciwnik ma punktów końcowych (Skill) względem Twoich punktów.

 

GraczPKT > Gracz1PKT = mniej PKT za fraga (przykład. gracz (3000 pkt.) zabija gracz1 (1000 pkt.) i dostaje 2 pkt.)

GraczPKT < Gracz1PKT = więcej PKT za fraga (przykład. gracz (1000 pkt.) zabija gracz1 (3000 pkt.) i dostaje 10 pkt.)

 

Zasada taka jak @misiek wytłumaczył, tylko nie patrzymy na K:D, a punkty końcowe!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

K:D nie ma tu nic do tego. Wszystko zależy ile przeciwnik ma punktów końcowych (Skill) względem Twoich punktów.

 

GraczPKT > Gracz1PKT = mniej PKT za fraga (przykład. gracz (3000 pkt.) zabija gracz1 (1000 pkt.) i dostaje 2 pkt.)

GraczPKT < Gracz1PKT = więcej PKT za fraga (przykład. gracz (1000 pkt.) zabija gracz1 (3000 pkt.) i dostaje 10 pkt.)

 

Zasada taka jak @misiek wytłumaczył, tylko nie patrzymy na K:D, a punkty końcowe!

Oooo toooo to to to :D (tak!potrafię cytować ) :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie wiem jak się to stało, ale nie zauważyłem nowych postów.

 

Dzięki za wyjaśnienie, ale prawdę mówiąc wszedłem do tematu, żeby napisać, że rozgryzłem problem :P

 

Ale korzystając z okazji:

 

Można by coś zrobić, żeby działał "Player Hitbox" dla 4FUN'a? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...