Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.02.11 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Sevral

    Moje zwierzaki

    To i ja pokarze parę zwierzaczków znajdujących się u mnie 😄 Grammostola Purchla - Ptasznik Węglany jeszcze maleństwo L2 Chromatopelma Cyaneopubescens - Chromka ptasznik L3 Caribena Versicolor - Ptasznik wielokolorowy L1 Gekon Płaczący Modliszka Rhombodera Basalis ale mówcie jej Pierdoła 🙂 dla bardziej spostrzegawczych nie ma jednego odnóża, stąd też jej imie 😄 a tu moja ulubienica Modliszka z gatunku Deroplatys Lobata o zacnym imieniu Ciapa L6 , moja "Przygoda" z insektami i ogólnie terrarystką zaczęła się miesiąc temu, gdy pomagałem właścicielowi w/w pająków ( mojej Matce ) wyciągać pojemniki z zamówionymi modliszkami, wśród wiórów znalazłem jedną małą ledwie żywą ( L2 ) która mnie nie zainteresowała, dopiero informacja że ta mała bestia nie miała co pić i co jeść przez 2-3 dni oraz że przebywała w zimnie, jakoś tak na mnie podziałał, skropiłem rękę wodą i . . . prawie mi serce pękło jak ta bestyjka rzuciła się do picia, wtedy postanowiłem ją przegarnąć a zaraz po niej drugą i tak powoli uczę sie sie opieki nad tymi pięknościami . . . P.S. może ktoś ma pomysł na imię dla Gekona ?? 😄 od razu mówię Gekony płaczące nie mają płci 😄
  2. 2 punkty
    Kiniaa

    Niech Cie inni zobacza

    Jak wszyscy to i ja cos wrzuce! 😉
  3. 2 punkty
    Nai.

    serio? wow

    @JAKuB tak na przyszłość - Jeżeli chcesz zamknąć temat, musi się wypowiedzieć minimum 2 członków GA.
  4. 1 punkt
    Katarzynka;)

    Moje zwierzaki

    @Sevral mieszkasz z dziewczyną? :v
  5. 1 punkt
    JAKuB

    serio? wow

    przejrzałem demko i jak dla mnie czysto gracz @angej skanuje pozycje,jest stałym graczem na dd2 i miał dużo banów za czitowanie.Sam go kiedyś nagrywałem myśląc że gra odpalony.Chłop ma skilla a czasami farta, a wracając do demka to: 3:05 czasami sam tak wychylam jak wiem że ktoś tam stoi+sprawdza miejscówkę przed wychyleniem + 9:00 poleciał granat i widział że jest czysto + 13:43 to samo co wyżej lecz po prostu skanował przez smoke w nadziei że kogoś zabije+ 18:05 czysto zabił i poszedł dobić drugiego co wychylił + jedyne do czego można się przyczynić to kultura gracza... Daje UB @Tayquil rozpisz demko jak się nie zgadzasz zamek.
  6. 1 punkt
    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH kolor słoneczka a tu taka wulgarna piosenka Gratulacje
  7. 1 punkt
    Honor

    44# Wyniki konkursu "Home-Editio

    Wylosowane liczby na dziś to: 2 8 14 17 27 29 @son goku 4 trafienia zapraszam do kolejnego konkursu Po odbiór nagród proszę pisać na PW (Nick z serwera i który serwer) w razie nie zgłoszenia się w ciągu 3 dni nagroda przemija (Zasady/Nagrody) http://home-edition.eu/topic/12545-zasady-konkursu-home-edition/ 7
  8. 1 punkt
    hahXD

    Pytanie #62

    @~DArkness hmmmmmmmm chciał bym mieć moc telepati niczym procesor X alboooo mieć dużo $$$$$$ 🤑🤑 bo to też fajna moc 😊😅 @Kasia. a Ty? 🤔😯
  9. 1 punkt
    ~DArkness

    Pytanie #62

    @hahXD 😮 coś dla ciebie Ja bym chciała laser w okach albo latanie żebym nie musiała chodzić o
  10. 1 punkt
    polos4

    serio? wow

    3:05 - nie weim jaki opis dac) bylo widac gracza . 9:00 bardzo smialo biegnie przez anatch. i potem wzrok na gracze odrazu, a po rpawej i lewej stronie nigdy nie ma graczej. 13:43 tez bardzo smily, nic nie patrzy. 18:05 to jest glowny moment, bylo 0 info o 2 gracze i wzrok na sekunde pad na gracza pszez sciane a potem i w glowe. moze sie myle, ale dla mnie troche dziwne jak on gra. http://537508.hltv3.pukawka.pl/hltv-1902102029-de_dust2_snow-1549826940-1549828260.zip
  11. 1 punkt
    bobslej

    Ty okresu dostałeś że czerwony jesteś ? xD

    Ty okresu dostałeś że czerwony jesteś ? xD
  12. 1 punkt
    Maleństwo

    NIE DZIAŁAJO ASYSTY PANIE CHONOŻE

    Oddawać mnie asysty! Lubię je! Przynajmniej jestem wtedy na plus ! 😄
  13. 1 punkt
    popus czy to ty

    Niech Cie inni zobacza

    Nie będę gorszy od Tajgila hehe 😄 Łapcie zdjątko z wakacji
  14. 1 punkt
    popus czy to ty

    NIE DZIAŁAJO ASYSTY PANIE CHONOŻE

    OBY ICH NIE BYŁO...
  15. 1 punkt
    Tayquil

    Niech Cie inni zobacza

    Macie tajgila xD
  16. 1 punkt
    JAKuB

    Serwer nie odpowiada

    Nwm czy dobrze kojarze ale sprobuj @Kapibar odinstalowac cs usunac wszystkie pliki i w rejestrze wywalic cale plik zwiazane z cs jezeli masz steama to odinstaluj go i tez wywal pliki z rejestru zwiazane zekomputer.tez mialem problem z cs na ns i na steam i zrobilem wszystko co w instrukcji nizej Sa tez do tego specjalne programy ale osobiscie polecam zrobic to samemu bo nie wiadomo czy nie bedzie przy programie jakiegos syfu klikasz: start, uruchom, wpiszujesz regedit, klikasz 2 razy na HKEY_LOKAL_MACHINE, potem na software, odszukujesz nazwe producenta albo nazwe gry, jak znajdziesz zaznaczasz i usuwasz jak zwykły plik z dysku i po wszystkim pozniej start, uruchom, wpiszujesz regedit, klikasz 2 razy na HKEY_CURRENT_USER po wykasowanie zbędnych wpisów uruchamiasz p[onowmnie komputer Tata moj ktory jest sieciowcem na szybko znalazl pare mozliwosci : 1. Zablokowany port u dystrybucji internetu (kiedys mialem zablokowane porty playstation network i to byla wina dystrybucji sieci po krotkiej awanturze odblokowali) jezeli to moze byc problem to na szybko mozesz to sprawdzic podpinajac sie do innej sieci np "somsiada" jak zadziala to najprawdopodobniej to 2. Zablokowany port na routerze czyli caly reset ustawien routera z odblokowanymi portami. 3.zapora windows defender moze blokowac porty(nie znam sie na tym musisz poszukac na necie) 4. to juz moj pomysl Mianowicie jezeli masz win7 i jest mozliwosc zaktualizowania sterownikow sieci w czasie koniec listopada-grudzien to mogles zainstalowac sterownik ktory byl od producenta ale byl NIE PODPISANY a win7 nie pozwala korzystać z takich sterownikow wtedy musisz postepowac zgodnie z instrukcja w necie bo za duzo by bylo pisania jak na jeden post bo jest pare sposobow: Jednorazowy(mozliwosc ze po uruchomieniu ponownie nie bedzie znowu działać) https://winclub.pl/topic/11840-instalacja-sterowników-niepodpisanych-cyfrowo/ Stałe(najprawdopodobniej w prawym dolnym rogu pojawi ci sie napis na stale ze system jest niezabezpieczony) https://www.altkomakademia.pl/baza-wiedzy/qna/discussion/5802/instalacja-sterownikow-nie-podpisanych-cyfrowo-w-windows-7-x64/p1 Jest ich jeszcze troche Jak to nie pomoze to nie mam pojecia w jaki sposob zwlaczyc ten problem. @Kapibar przed praca w rejstrze lepiej zrob sobie kopie plikow ktore masz zamiar usunac.
  17. 1 punkt
    Nai.

    Serwer nie odpowiada

    Myślę że to wina niestandardowych portów serwera 3 i 4. Zrób tak jak w filmiku tylko daj porty z 3 serwera czyli 27155
  18. 1 punkt
    Tayquil

    Serwer nie odpowiada

    A może spróbuj Csa na innej partycji zainstalować?
  19. 1 punkt
    Sevral

    Serwer nie odpowiada

    gdzieś z odmętów internetów z jakiegoś forum 1. Odinstalować CS`a, usunąć zawartość folderu X:\Valve\Steam\SteamApps\nazwa_konta\counter-strike (gdzie X to oznaczenie partycji, na której masz zainstalowany Steam), 2. Wyczyścić rejestr (polecam Eusing Free Registry Cleaner), 3. Zainstalować ponownie grę.
  20. 1 punkt
    bobslej

    Niech Cie inni zobacza

    Czas i na mnie 😄 trochę fryz mi się zepsuł bo po treningu byłem 😄
  21. 1 punkt
    Nai.

    Serwer nie odpowiada

    Udostępnij se neta przez telefon i zobacz czy działa. A może zmieniłeś antywirusa i masz jakąś bramę. Dodaj cs do wyjątków.
  22. 1 punkt
    Mirass

    Serwer nie odpowiada

    Reinstalka CS'a powinna pomóc :) Kiedyś też tak miałem.
  23. 0 punktów
    angej

    serio? wow

    Skarga na: @polos4 (wow) Data zdarzenia: po 20:45 dziś Nick w grze: _PanJeb Opis sytuacji: Szkoda słów na takiego admia.. Wcześniej ten admin jakieś problemy robił i mnie zgładził na mapie a teraz takie coś.
  24. 0 punktów
    Tayquil

    serio? wow

    Rozpisze jutro po 20 i zedytuje, i prośba do reszty, rozpiszmy później, może gracz nauczy się że nie jest pepkiem świata.
×