Jump to content
Sign in to follow this  
Kha Lion

[Podanie odrzucone] Podanie `Kha Lion

Recommended Posts

Nick: `Kha Lion

Staż w cs'a: 10 lat z przerwami

Ile dziennie grasz na serwerze: Bywają dni, w które nie gram wcale, są też dni w których poświęcę tych godzin 3-5. https://www.gametracker.com/player/`Kha Lion/

Admina miałem na kilku serwerach, ale ciężko mi przypomnieć sobie nazwy tych serwerów, minęło już tyle dni.. 

Aktualnie, admina nie mam na żadnym z serwerów.

Dlaczego właśnie ja: Wydaje mi się, że serwer CSGO zaczął tracić swoich graczy, gram na nim od maja tego roku, gdy zaczynałem był pełen, teraz ciężko o graczy.. Chciałbym, żeby ten serwer znowu wrócił do życia, bo sam na nim chętnie gram. Mam kilka pomysłów na mapki, tak samo konkursy, zaktualizowanie danych i wiadomości serwerowych, bo te mówiące o propozycjach na mapy są jeszcze z maja :P. Często brakuje admina, który mógłby w danym momencie pozbyć się osoby, która psuje grę i klimat cheatami. Udzielam się na serwerze na tyle na ile mogę w danym momencie. Wiem, że macie wymóg 15 postów na forum, aczkolwiek wolałbym żeby te 15 postów były sensowne i o czymś, a nie tylko cegiełką na drodze do rekrutacji na admina, także z mojej strony wymóg do nadrobienia.

Kontakt: bczerniakowskiii@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie 😉

Ja to bym ci dał admina bo teraz i tak prawie żadnego na serwerach nie ma, ale patrząc na wymagania to na 100% większość będzie na nie. 

Co do postów to jak myślisz dlaczego zostały tylko te bezsensowne?  Dlatego że każda propozycja konkursów, map itd. pisana przez gracza lub admina była rozpatrywana wieki lub w ogóle. Radził bym tobie odpuścić sobie admina i pisanie jakichkolwiek  propozycji, sieć upada i nie ma co ratować trupa.

W tym rzecz, że mi się ten serwer podoba, żaden inny CS:GO nie był taka przyjemnoscia mam ten, a myślę że to nie jest niewiadomo jaki wysilek, żeby to zaczęło działać ;). Wystarczy się trochę zjednoczyć. Dzięki za opinie.

By MIRAS,