Jump to content
Sign in to follow this  
Atypowy

Gastronomia

Recommended Posts

Może ktoś z was kiedyś spróbuje zrobić to co ja wam będę tu podawał, mianowicie chodzi o przepisy proste bo wiecie że pracuję jako kucharz, a dużo osób prosiło mnie o parę przepisów na różne różności a przede wszystkim o przepis na pizze od której zacznę:

pizza:

-1,5 szklanki mąki,

- 1 łyżeczka soli,

- 0,5 łyżeczki cukru ,

- 6g drożdży,

- 1 jajko (kurze oczywiście),

- 2 łyżki stołowe oleju,

- margaryna "Kasia" (podzielić na 8 równych kostek i jedna dodać do ciasta),

- 0,5 szklanki mleka ,

- 0,5 szklanki wody ,

To wszystko mieszać i po trochę dolewać wody do uzyskania jednolitej masy ciasta ,ciasto musi być miękkie ,następnie z ciasta formujemy kulkę mniej więcej około 300g i pozostawiamy ja na 4 minuty po to żeby drożdże zaczęły pracować. A po tych czynnościach rozwałkować położyć ciasto rozwałkowane na wcześniej przesmarowaną blaszkę olejem , dodać składniki i piec w 250 stopniach przez około 20-30 minut.

I na koniec sama przyjemność .

Komentarze miło widziane ;p a inne przepisy będę dodawał co jakiś czas.

Przepis ciekawy :P Ciekawsze jednak jaki efekt przynosi robienie "domowej" pizzy xD Jako kolejny przepis możesz dać np jakiś dobry budyń czy coś takiego :d

Jako kolejny przepis możesz dać np jakiś dobry budyń czy coś takiego :d

Budyń to z torebki Dr.etkera xD

a ja robiłem już tą pizze parę razy z przepisu Kugellka:D i jest najlepsza jaką jadłem oczywiście domowej roboty:D zawsze jak się robiło to wychodziło niedobre ciasto a ten przepis jest bardzo dobry :D super pizza polecam wszystkim :D lepiej podaj przepis na jakiś dobry deser:D

Kugell ja ma zupełnie inny przepis..Ty pewnie u siebie macie piec elektryczny,u mnie w pracy mamy opalany drewnem,w ogóle inna bajka,elektryczny się chowa..Standard przepis,piwa bym dodał do twojego przepisu:D pozdro