Minionej nocy pojawiła się aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive. Wraz z nią do gry wprowadzono oczywiście mnóstwo zmian. Zawitała między innymi nowa broń i skrzynia jej poświęcona. Od teraz będziemy mogli strzelać z rewolweru. Wprowadzono także mnóstwo innych zmian, o których więcej możecie przeczytać niżej.
Zimowa aktualizacja:
niewielka zmiana w świątecznym pozdrowieniu
można już kupować prezenty. Tabela wyników związana z prezentami będzie dostępna do 15 stycznia
dodano Revolver Case
dodano kilka kapsuł z naklejkami stworzonymi przez społeczność
dodano medale za służbę 2016 roku.Gracze, którzy osiągną rangę Global General po 31 grudnia otrzymają nowy medal
R8 Revolver:
dodano nową broń drugorzędną – R8 Revolver – która może zająć miejsce Desert Eagle’a w naszym ekwipunkuRozgrywka:
w grach typu Competitve Matchmaking czas rundy wynosi teraz 1:55, zaś bomba wybuchać będzie po 40 sekundach. Zmiana ta dotyczy także wszystkich majorów
dostosowano czas, jaki AK47, M4A4 i M4A1-S potrzebują na powrócenie do normalnej pozycji po strzałach, by zredukować zasięg, w jakim spray’owanie jest lepsze od pojedynczych strzałów
zwiększono niedokładność strzałów wynikającą z poruszania się w następujących broniach: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP i CZ75a
w grach typu Competitive Matchmaking można teraz wziąć przerwę, która domyślnie będzie trwała 60 sekund. Żeby do niej doszło musimy zacząć głosowanie
Killer Replay:
dodano nowy „Killer Replay” do trybów gry Casual i Demolka. By móc skorzystać z tej funkcji na serwerze musi być aktywne GOTV
funkcję tę można wyłączyć wchodząc w Pomoc/Opcje > Ustawienie gry > Automatyczny Killer Replay
dodano nowe komendy, dzięki którym można obsługiwać funkcję Killer Replay. Znajdziecie je wpisując w konsoli „replay”
Społeczność:
serwery gry i GOTV nie przypisane na stałe do jednego konta serwera z GSLT (Game Server Login Token) pozwolą na połączenie się wyłącznie klientom z tej samej sieci LAN
do serwerów społeczności można się teraz podłączyć za pośrednictwem publicznego IP lub wewnętrznego adresu RFC1918
w celu uzyskania GSLT zapraszamy tutaj
każdy token GSLT można używać tylko do jednego serwera i powinien być przypisany komendą +sv_setsteamaccount KODGSLT – net port_try 1
dodano opcję umożliwiającą zgłaszanie serwerów pokazujących błędne wyposażenie gracza i/lub rangę
serwery gry od teraz będą wyświetlać SteamID po tym, jak operator serwera wpisze odpowiednią komendę
serwery gry z GOTV, które jest dostępna dla innych klientów do podłączenia się muszą ustawić komendę tv_advertise_watchable 1
MISC:
ustawienia użytkownika są od teraz niezależnie przechowywane w jednym folderów na naszym komputerze
opcje wideo dla jakości cieni, dokładności detali modeli i tekstur, jakości efektów oraz filtrowania tekstur mogą być teraz wyszukane automatycznie przy starcie, by dostosować je z innymi, działającymi w tle aplikacjami. Opcje te mogą być także na stałe dostosowane przez użytkownika i nie będą się one zmieniały w zależności od aplikacji działających w tle
niewielkie zmiany w dźwięku. Dźwięki poruszania się grającego są nieco cichsze, a innych graczy pozostają na tym samym poziomie
Mapy:
poprawione błędy, które powodowały, że na niektórych powierzchniach odtwarzany był inny dźwięk niż powinien (na mapach mirage, overpass i train)
naprawiono miejsce respawnu na duście2 w deatchmatchu
Kontroler Steam:
przełącznik kucania od teraz działa
naprawiono kilka błędów
Integracja statusu gry:
stan gry może być wykorzystany zdalnie, co pozwala innym aplikacjom na wykorzystanie tych informacji. Zastosowano to podczas DH Cluj-Napoca 2015, by prezentować informacje dotycząc m.in. stanu zdrowia graczy na scenie
szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tutaj
Serwery:
dodano oficjalne serwery w Hong Kongu
Skrzynka Revolver
Dodano skrzynkę Rewolwer z 17 nowymi wykończeniami broni.
AUG | RicochetTec-9 | AvalancheDesert Eagle | CorithianPP-Bison | Fuel RodG3SG1 | The ExecutionerP2000 | ImperialSCAR-20 | OutbreakAK-47 | Point DisarrayNegev | Power LoaderR8 Revolver | Crimson WebR8 Revolver | FadeFive-Seven | RetrobutionM4A4 | Royal PaladinSG 553 | Tiger MothP90 | ShapewoodXM1014 | Teclu Burner
Sewed-off | Yorick
Valve wydało nową aktualizację, która miała na celu osłabienie najnowszej broni w Counter-Strike: Global Offensive – R8 Revolver. Producent gry nie przedstawił jednak żadnych konkretnych statystyk, a jedynie spróbował krótko wyjaśnić wprowadzone zmiany.
Co Valve postanowiło zmienić, by zrehabilitować się za błędy? Twórca CS:GO zmniejszył obrażenia zadawane przez R8 Revolver. Zaznaczył również, że zmianie uległ czas, jaki potrzeba na przeładowanie. Developerzy gry uznali, że nieco przesadzili z początkowymi statystykami broni, dlatego musieli szybko zareagować.
Jeden z użytkowników reddita (u/acoluahuacatl) sprawdził, jak bardzo zmieniły się wspomniane wartości. Strzał w brzuch zabiera 97 punktów życia, zaś w głowę 318. W przypadku nogi jest to 72, zaś klatki piersiowej – 79. W każdym przypadku rywal miał na sobie hełm i kamizelkę kuloodporną.
źródło: http://cybersport.pl/
http://izaktv.pl/