Skocz do zawartości

Bienio

Global Admin
  • Zawartość

    318
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Zawartość dodana przez Bienio

  1. [1.6 CS:GO MOD]

    Janczo kręć trochę dłuższe dema na takich małych mapach :P 07:49 doskonale wie gdzie jest przeciwnik wyczekuje:) 08:07 no tutaj idealnie wcelowany doskonale wiesz gdzie są przeciwnicy w sumie to mi to wystarczy Brak Unbana zamykam
  2. [1.6 CS:GO MOD]

    Jesteś najbardziej irytującym graczem jakiego znam. Miło z Twojej strony że złożyłeś skargę, bana dostałeś tylko na 5 minut za całokształt, a to co mówiłeś na tej mapie przelało czarę goryczy. Co znaczy całokształt? za Twoje wieczne płacze pouczanie adminów, co to nie powinni robić i wgl........ traktowanie wszystkich jak śmieci przy czym sam Sb uważasz za boga... Co trzeba CI przyznać masz skilla ale to nie uprawnia Cie do tego by nie szanować innych graczy. W moja stronę nie raz wysuwałeś jakieś uwagi czy chamsko rzucałeś rożnymi tekstami, i widzisz wyczerpałeś moją cierpliwość teraz wobec Cb będę przestrzegał regulaminu co do najmniejszej kropki. Mało tego podburzasz ludzi na serwerze przeciw adminom, i uwierz że na to Ci już nie pozwolę. Nie chce mi się już więcej pisać. PS. a gdzie tutaj widzisz oznakę braku kultury? ze dałem powód bana " gówniarzu nie pouczaj?" Zachowujesz się jak największy płaczek na serwerze wiec słowo w pełni adekwatna do Twojego zachowania.
  3. Najlepszego Baton !:)
  4. [1.6 CS:GO MOD]

    Demko Czyste. Odbanowany http://bany.home-edition.eu/ban_list.php?bid=100810 Zamykam.
  5. Bardzo często widuje na serwerze + Demka + Nigdy nie widziałem by zachowywał się niekulturalnie + Był adminem + Jasne że jestem na TAK :)
  6. [1.6 PB]

    SS-y czyste daje Ci Unbana Baranek gdybyś miał inne dowody pis do mnie to otworze. http://bany.home-edition.eu/ban_list.php?bid=100697 Zamykam
  7. Nie wiem czemu, ale demko nie chce mi się odpalić..
  8. Kiedyś miałem taką ksywę:) Natomiast ksywa wywodzi się z nazwiska :)
  9. Zbanowany na serwerze podawaj ip gracza gdy go zgłaszasz... komenda amx_ip zamykam
  10. Oj siwy tez ogarniam zerknij w zgłoszenia nim kogoś wywołasz do tablicy to po pierwsze . PB to nie moja brożka nigdy nie lubiłem tam grać wiec moja ocena może nie być zbyt dobra tym bardziej iż tam jest inna fizyka gry jak dobrze pamiętam :P
  11. haz.dem ogólnie super refleks dla mnie 13:10 spalone 13;48 idealnie w model huz.dem 03-42 -03.50 spalony 03:39 juz wie ze ktoś tam jest kończy kilka sekund później spalony 04:09- moze fuks we fleshu ale watpie 06:38- mistrz słuchawek? dla mnie spalony 07:30 spalony Zbanowany http://bany.home-edition.eu/ban_list.php?bid=100036 Zamykam temat
  12. Według mnie na tym demku nie ma nic za co mógłby dostać bana. Czysto
  13. Wszystkiego co Najlepsze Krzychu !:)
  14. aga.dem 23:58 nie widziała nie słyszała ewidentne wh Poza-tym mnóstwo dziwnych skanów. aga1.dem zacznę od najbardziej ewidentnych. 06:53- nie widziała nie słyszała i buum 02:32- no pozazdrościć refleksu 06:09- idzie po modelu w smoku nie było szans go tak szybko zauważyć i buum 05:53-05:57- dużo wie 06:38- słyszała lecz ze akurat celowała dokładnie tam gdzie wyskoczy hmm.. 06:34- refleks godny mistrza 04:36 - znów refleks godny mistrza i znów te skany idealne............. na całym demku. dla mnie akcje z 23:58, 06:53 oraz 06:09 wystarczą do bana:) Zbanowana http://bany.home-edition.eu/ban_list.php?bid=99400
  15. Stara gwardia się sypie:( Powodzenia!:) i czekamy na powrót :)
  16. [1.6 CS:GO MOD]

    Kolego dostosuj wzór podania... tutaj masz link :
  17. Zrób reinstal cs na pewno pomożę. Dostałeś ode mnie bana. Widziałem Cie kilka razy na serwerze i to nie było tak ze kliknąłeś i przeprosiłeś...... zawsze wchodziłeś na 5 sekund reklama i uciekałeś.... Wiec trochę "śmierdząca" sprawa Nie zapisałem niestety ip tego serwera co reklamujesz
  18. Zajebista sprawa mapka sie fajnie zapowiada!:) myślę ze obowiązkowy punkt na naszych serwerach szczególnie na #3. Dużo przejść +++ Fajnie zapowiadające się tekstury ++ byle te wieże mogły się ostrzeliwać nawzajem:) Mega pomysł+ Za Chęci +++++++++++++++++++++ Jedno małe ale.... Uważam że nie idź w kierunku tak dużej mapy, bieg z jednego końca mapy na drugi zajmie pól rundy, wiec obrona lub zdobycie bs będzie trudne, a już nie mówię o tym ze w 30 sekund ct nie będzie miało szans przejść z jednego bs na drugi i rozbroić paki:) Wiec myślę ze racjonalnym rozwiązaniem była by mapa wielkościowo porównywalna do westa ewentualnie nie wiele wieksza:)
  19. Wszystkiego Najlepszego Olu :) 100000000 Lat :)
  20. wygląda fajnie ale to i tak nie zwolni adminów z nagrywania demek:p bo to my musimy wstawić i rozpisac demko na podstawie którego zbanowaliśmy :P a nie gracz ma udowadniać demkiem swoją niewinnośc :P pozatym jak napisał autor pluginu pliki się nadpisują wiec bardzo łatwo jest sie pozbyc niechcianego demka:P nawet nieświadomie:P Moim zdanie nic to nie zmieni :P
×