Skocz do zawartości

kropek01

♟Użytkownik
  • Zawartość

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Profile Song

Ostatnia wygrana kropek01 w dniu 25 Październik 2018

Użytkownicy przyznają kropek01 punkty reputacji!

12 obserwujących

O kropek01

  • Tytuł
    ><><Po Prostu To Zrób><><
  • Urodziny 1994.03.14

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Mariusz
  • Nick
    Kropek
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nick podejrzanego: MarihuanWolf-Furry Serwer:#4 Data: 17.03.2019 1:30 Adres ip (amx_ip):VALVE_0:0:945367895 217.173.4.136 Demo/screeny:https://www42.zippyshare.com/v/wlECJl8A/file.html Opis sytuacji:typek skanuje przez ściany zresztą co tu pisać demko wszystko wyjaśni ja mogę powiedzieć typek na wh
  2. Wszystkiego najlepszego Mala_ja :)))) dużo zdrówka i niech się tam dobrze poleje procenty xDDD
  3. Dziękuje Wszystkim za życzenia XDD
  4. @popus czy to ty dzięki za zajefajne życzenia XDDD @JAKuB marudzić zawsze będę bo tak to by było nudno na csie no i dzięki tez za życzenia xD @Olsonix;3 dzięki tez za życzenia @Tayquil Mówiłem ci abyś tak na forum nie pisał przez ciebie będzie zazdrosny @hahXD ale tez dzięki za życzenia i przy okazji @BARANEK :D Wszystkiego najlepszego tobie też życzę
  5. Nick podejrzanego: VEXY YT Serwer:#4 Data: 29.01.2019 14:00 Adres ip (amx_ip):VALVE_0:0:931903704 188.147.103.29 Nonsteam Demo/screeny: https://www24.zippyshare.com/v/HqcE65R6/file.html Opis sytuacji:Daje do oceny dla admin ale jak dla mnie typek ma wh
  6. Nick podejrzanego: KURAK Serwer:#4 Data:16.01.2019 16:10 Adres ip (amx_ip): KURAK VALVE_0:0:929052134 95.49.102.193 Nonsteam Demo/screeny: https://www70.zippyshare.com/v/sjv41li3/file.html Opis sytuacji:aimbot
  7. Nick podejrzanego: 69_Ph@ntom_69 Serwer:#4 Data:16.01.2019 11:30 Adres ip (amx_ip): VALVE_0:0:132069410 88.199.163.111 Nonsteam Demo/screeny: https://www1.zippyshare.com/v/yIXUNAKU/file.html Opis sytuacji: aim bot same głowki mimo to ze nawet nie ma typa na celowniku
  8. Nick podejrzanego: what the ? Serwer:#1 Data:13.01.2019 11:10 Adres ip (amx_ip): VALVE_0:0:494670051 31.131.170.53 Nonsteam Demo/screeny:https://www44.zippyshare.com/v/oc5gIZEd/file.html Opis sytuacji: aim bot
  9. Witam ja też dużo grałem na modach PB i zauważyłem co na innych serwerach jest robione w stylu gungame czyli wiadomo o co chodzi gungame padasz i powstajesz i ja bym spróbował na tym serwerze to samo zrobić tak samo serwer oczywiście mody są ważne tak samo a nie grać na standardzie stwierdzam taki fakt ,że nie niektórzy ludzi nie chcą grać na niektórych mapach można by było zrobić głosowanie o mapach pb tak jak kiedyś wyglądał serwer pb wiec zmienił bym wygląd na pewno broni jak prze patrze wszystkie mody to się zastanowię co pozmieniać
  10. ZAKTUALIZOWANE: 3.0 wykorzystuje prostą procedurę myślenia o jednostce, aby uzyskać prawie bezzasadną i prawie całkowicie pozbawioną zadań metodę robienia rzeczy. Dodatkowo strzelanki zostały całkowicie naprawione. Ta wtyczka zapewnia względnie nieopisane fajerwerki w stylu Voogru, wraz z dodawaniem mnóstwa możliwości dostosowywania i funkcji bezzapachowych. Podstawowe polecenia: Uwagi: Umieszczenie 0 na rg lub b (lub nie umieszczenie jej) spowoduje losową rakietę, albo z całkowicie losowymi kolorami, albo stałymi kolorami, w zależności od cvar. 0 dla efektów (lub nie umieszczania ich) spowoduje wyświetlenie rakiety "abcdz". Polecenia spawn: fajerwerki <r> <g> <efekty> firework_rc <r> <g> <effects> firework_rv <r> <g> <efekty> Palące się fajerwerki lśnią kolorem, w jakim staną się po wypaleniu, i odbijają się co pięć sekund, więc pamiętasz, że wciąż istnieją. Efekt fali uderzeniowej był tylko dla kopnięć ^^ Polecenia ogniowe: shoot_fireworks Zauważ, że wykonanie shoot_fireworks, gdy fajerwerki są już uruchomione, spowoduje ich detonację. Możesz je odradzać, strzelać do nich, a następnie nacisnąć ponownie, aby zdetonować. Normalny fajerwerk strzela prosto w górę (z odchyleniem od cvar) Fajerwerk RC podąża za laserową kropką, która pojawia się tam, gdzie celujesz Fajerwerki RV są zdalnie sterowane przez ciebie, ty jesteś fajerwerkiem. Polecenia strzelca: firework_shooter <strzały> <czas pomiędzy ujęciami> <r> <g> <efekty> Strzelec strzela fajerwerkami w odstępach czasu <dla <strzałów>. Możesz zdefiniować, które fajerwerki mają zostać uruchomione, lub zrobić to losowo. mówią fajerwerki - przywołuje menu fajerwerków. Menu fajerwerków pozwala szybko sprawdzić, ile ogni sztucznych można wystrzelić, ile strzeliłeś i pozwala ci trafić wszystkie polecenia, które były powyżej. CVARS: (nazwa cvar | przykład) // Włącza / wyłącza hierarchię fajerwerków. Spójrz poniżej, aby uzyskać szczegółowe informacje fireworks_enable 1 // Maksymalna ilość flar fireworks_flare_count 30 // Max normalne fajerwerki klienta fireworks_maxcount 4 // Max fajerwerki admina fireworks_amaxcount 16 // Jeśli 0, całkowicie losowe fajerwerki. Jeśli 1, standardowe fajerwerki w kolorze fireworks_colortype 0 // Mnożnik efektów. Ustawienie na wysoką wartość może spowodować opóźnienie przy niektórych efektach fireworks_multiplier 2 // Zmienia wariację na ścieżce rakiety. fireworks_xvelocity 100 fireworks_yvelocity 100 // Hasło fajerwerków fajerwerki tsx FAJERWORKS ADMIN SYSTEM: fireworks_enable (1 | 0) Gdy fireworks_enable ma wartość 1, wszyscy gracze mogą strzelać rakietami. Ilość rakiet, które mogą wytworzyć, określa ich poziom administracyjny. Jeśli mają poziom administratora G lub admin, mogą strzelać w oparciu o cvar: "fireworks_amaxcount" Jeśli nie, mogą wystrzelić w oparciu o cvar: "fireworks_maxcount" Nie mogą również strzelać strzelankami. Przełączenie CVAR na 0 powoduje, że ten typ użytkowników nie ma fajerwerków. gdy wartość fajerwerków wynosi 0, każdy z hasłem fajerwerków, zdefiniowanym przez cvar: "fajerwerki", może odpalić fajerwerki. Aby wprowadzić hasło, jeśli jesteś klientem, który chce używać fajerwerków, polecenie brzmi: "hasło_początku <hasło" W ten sposób, gdy wartość fireworks_enable wynosi 0, tylko osoby, które znają hasło, mogą używać fajerwerków. UWAGA: Gdy fireworks_enable ma wartość 1, hasło nikomu nie pomoże. Usuń polecenia: // Usuwa wszystkie twoje fajerwerki remove_fireworks // Usuwa wszystkich twoich strzelanek remove_shooters // ADMIN: usuwa WSZYSTKIE fajerwerki amx_remove_fireworks // ADMIN: Usuwa WSZYSTKIE fajerwerki amx_remove_shooters Cóż, to wszystkie polecenia i cvars, oto lista efektów: a: Kopiowanie fajerwerków Voogru. b: Flary do. Falling Flares d: Rozjaśnienie e: Dynamiczne światła f: Flary lecą w górę g: Zgłasza entów h: Eksplozja i: Particals j: Pole krwi k: ?? l: Pole Sprite s: stary efekt voogru t: Smoke u: Fiery Explosion v: thunderclap w, x, y, z: dźwięki eksplozji
  11. + jest taki ze tylko admini mogą z tego korzystać xDD a tu jest mój spam fireworks https://www18.zippyshare.com/v/4sIauNnm/file.html
  12. Witam Wszystkich co wy na to aby nasi głowni admini dodali na #4 Sylwestrowy plugin czyli fajerwerk xD nazwa to tego FireWorks a wygląda to tak a tu jest plugin https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=3638&amp;highlight=fireworks?t=3638&amp;highlight=fireworks
  13. Wynik Pol 0:2 Por Nick: ><><PpTz><Kropek xD>pl< Serwer 4#
  14. Nick podejrzanego: TAZ | CSSetti.pl Serwer:#4 Data: 19.11.2018 13:00 Adres ip (amx_ip):VALVE_0:0:1442721118 89.229.243.74 Nonsteam Demo/screeny: http://537508.hltv3.pukawka.pl/hltv-1811191314-de_dust2-1542629640-1542631860.zip Opis sytuacji:do opisania demko typek z aim botem niestety go osobiście nie nagrałem ale za to wykorzystam demo hltv w pierwszych minutach widać ze typ odpalony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...