Jump to content

Crayzool13

Admin
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Profile Song

Crayzool13 last won the day on November 16

Crayzool13 had the most liked content!

About Crayzool13

  • Rank
    Bo Pójdiesz Do Kąta!!
  • Birthday 08/15/1991

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Karol
  • Nick
    crayzool13
  • Skąd
    częstochowa
  • Gadu-Gadu
    stare czasy ;p
  • WWW
    a po co to komu ;p
  • Skype
    nie mam ;p
  • Steam:
    https://steamcommunity.com/id/cs16allegro22/

Recent Profile Visitors

968 profile views
  1. Czy jest możliwość wgrania na serwer czegoś żeby było więcej krwi jak się kogoś obije żeby np. na ścianach była krew i tak dalej 😜 (Jadłem Tatar i tak mi się wzięło) 😛
  2. Co prawda to prawda powiem jak było. Od poczatku rundy @Reikon prosił żeby się mu podkładać na strzał bo chce coś sprawdzić. Kazał pakę podkładać żeby mógł rozbroić i dostać 3 pkt za pakę @Deus masz rację !
  3. https://www91.zippyshare.com/v/bZjPaYXI/file.html Link Do Demka. 37.36- ten ruch celownikiem dziwny akurat tak jak biegł model - 39.28- reflex ale ok -/+ 39.48- co myślałeś ze wyskoczy? dla mnie na - 40.28- skąd wiedziałeś ze on będzie aż tak wysoko skakał? od razy celownik wysoko a nie standardowo na wysokosci glowy - 40.29- znów wysoko celujesz a on jeszcze za drzwiami - 42.50- model za drzwiami na B - 44.22- nie wiem jak to opisać - 44.36- majstersztyk... very fast - 44.37- i kolejny skąd wiesz ze tam jet 2 i reakcja jaka szybka - Wypisałem tylko akcje które skłoniły mnie do dania Panu/Pani Perma. GA proszę sobie ocenić
  4. https://www2.zippyshare.com/v/RspOuHOT/file.html link do dema. Nie mam czasu rozpisac. Jeżeli ktos ma możliwość to bardzo prosze. :*:*:*:*:*:*:*
  5. @Nai. Nie lubię tracić czasu na rozpisywanie dema jak jestem pewien że to czit. Ale dawno tego nie robiłem. Piszę na telefonie bo ta strona na kompie to zacina mi się strasznie. https://www76.zippyshare.com/v/f0JPBy1M/file.html 1:26- słyszałeś + 2:09- normalna akcja+ 2:41- szybka reakcja, wzbudziła moje podejrzenia+/- 3:06- znów tak szybko. Jak obejrzysz w 1/4 to zobaczysz prefire 3:38- ok słyszałeś+ 4:23- slyszales. Ale chyba wyłączyłeś bo za skrzynka gościa nie widziałeś xd 5:00-słyszałeś + 5:08- teraz już sprawdzasz+ 5:54- wcelowujesz (czasem też tak robię)+ 6:00- jeszcze do końca nie wyszedł a już pre fire xd --- 6:31- olać Roman przecież widziałeś jak biegnie na be xd ----- 6:35- na flesh no ale już wcelowany to tylko trzeba było kliknąć. Chłopcze jak dla mnie PREM BAN!
  6. Spóźnione ale Wszystkiego najlepszego 😉

  7. STOOO LAT 😄

  8. Wszystkiego dobrego botku

  9. Wszystkiego Najlepszego Krejzi

     

  10. Wszystkiego Najlepszego apap 😁

  11. Całkowicie popieram Deus ! Ja od siebie dołożył bym jeszcze mapę de_tuscan tylko wersja standardowa, ponieważ mapka fajna, gro ludzi ją zna i sądze ze przyjęła by sie na serwerze.
  12. Na 4 nie wiem ale na 3 tak
  13. nie pokazuje kto padl a kto zyje;/
×
×
  • Create New...