Jump to content
Sign in to follow this  
CZK

Ćwiczenia cardio.

Recommended Posts

@Gajesia pytałaś o ćwiczenia jakie wykonywać, żeby maćka spalić. Więc wstawię wam filmik gdzie jest potężnie wyczerpujący trening cardio. Jeśli nie masz wspólnego nic z siłką to tak jak na filmiku masz jakby 1 trening w 3 seriach. 1 seria na filmiku trwa +/- 6 minut. Czyli jakby są 3 serie na tym filmiku ;)

 

Jeśli chcesz zacznij sobie to robić np 1 serie z treningu 2 razy w tygodniu. Po 2 tygodniach zwiększ sobie do 3 razy w tygodniu. Po 3 tygodniu rób 2 serie 2 razy w tygodniu i w 5 /6 tygodniu zależy od Ciebie to rób 1 pełny trening(czyli te 3 serie) 3 razy w tygodniu. Czemu go polecam? Akurat ten filmik? Bo sam go robię. Co prawda ja robię raz w tygodniu, z tymże ja pilnuje swojej michy bardzo a większość z Was pewnie nie.

 

Np. Rozpiszę ten trening przykładowo. Nie wliczam tu ćwiczeń siłowych sami sobie już to ustalicie z czym się to robi Wam lepiej.

 

 

Oto link:  

 

  • 1 tydzień (1 seria)

 

Poniedziałek

regeneracja

 

Wtorek

cardio

 

Środa

regeneracja

 

Czwartek

regeneracja

 

Piątek

cardio

 

Sobota

regeneracja

 

Niedziela

(1 dzień wolny przynajmniej od wszystkiego)

 

  • 2 tydzień (1 seria)

Poniedziałek

regeneracja

 

Wtorek

cardio

 

Środa

regeneracja

 

Czwartek

regeneracja

 

Piątek

cardio

 

Sobota

regeneracja

 

Niedziela

(1 dzień wolny przynajmniej od wszystkiego)

 

  • 3 tydzień (1 seria)

Poniedziałek

cardio

 

Wtorek

regeneracja

 

Środa

regeneracja

 

Czwartek

cardio

 

Piątek

regeneracja

 

Sobota

cardio

 

Niedziela

(1 dzień wolny przynajmniej od wszystkiego)

 

  • 4 tydzień (2 serie)

Poniedziałek

regeneracja

 

Wtorek

cardio

 

Środa

regeneracja

 

Czwartek

regeneracja

 

Piątek

cardio

 

Sobota

regeneracja

 

Niedziela

(1 dzień wolny przynajmniej od wszystkiego)

 

  • 5  tydzień (3 serie)

Poniedziałek

cardio

 

Wtorek

regeneracja

 

Środa

regeneracja

 

Czwartek

cardio

 

Piątek

regeneracja

 

Sobota

cardio

 

Niedziela

(1 dzień wolny przynajmniej od wszystkiego)

 

 

Do tego nie muszę mówić chyba o pilnowaniu michy. Godzin, w których jecie. Co jecie. Ile jecie. Wszystko jest ważne. W dniu cardio już nie róbcie innych ćwiczeń typu bieganie czy coś bo zakwasicie swój organizm. W inne dni poza treningiem cardio to jak najbardziej ale nie za mocno. Tylko np tak pobiegajcie czy tam pojeździjcie żebyście się rozruszali :)

 

To jest przykładowy trening, nie trzymajcie się tego ściśle. Zmieniajcie, kombinujcie jak Wam lepiej. I pamiętajcie bardzo wyczerpujący jest ten trening więc ktoś z mocniejszymi problemami zdrowotnymi niech tego nie robi a jak robi to na własną odpowiedzialność.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stawiam na to że umrzesz, bo na moje walenie turbo jak się wcześniej nie ćwiczyło za bardzo to czysta gupota, bo się zaorasz po 2 minutach ; ) 

 

Pobiegać sobie na razie, a potem z interwałami. Trzeba się trochę rozruszać : ))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...