Skocz do zawartości
av.

Tusz na Rękach & Voskovy - Get Fejm Or Die Tryin‘

Rekomendowane odpowiedzi

Tusz-na-Rekach-Voskovy-Get-Fejm-Or-Die-Tryin-300x300.jpg

Rap & teksty, mix & mastering – Kuba Witek (Tusz Na Rękach) pochodzi z Kielc, twórca labelu Gruby Kot, od 3 lat mieszka w Anglii, student kierunku Produkcja Muzyki na Uniwersytecie w Preston. Lider muzycznych projektów młodzieżowych wspieranych przez Unię Europejską, reprezentant Polski podczas Światowego Dnia Młodzieży 2005 z projektem Muzyka Miasta, łączącym hip-hop z jazzem. Organizator koncertów, przeglądów filmowych, warsztatów, uczestnik działań ośrodka niezależnej kultury młodzieżowej Baza Zbożowa w Kielcach. „Tworzeniem muzyki zajmuję się od ponad 10 lat i w tym czasie nagrałem ogromną liczbę nielegali oraz mikstejpów, jak również dwie oficjalne płyty wydane niezależnie własnym sumptem. Wyjazd oraz studia w Anglii dały mi niesamowite możliwości oraz dostęp do najnowszych technologii czy studia nagrań, dzięki temu w ciągu kilku ostatnich miesięcy udało mi się, wspólnie z duetem producentów z Bolesławca (tworzącym pod nazwą Voskovy, czyt. Woskowi) nagrać tę płytę.

Tracklista:

1. Krejzi
2. Jestem Słaby
3. Cudowne Lata 90te
4. Blask
5. Przystanek Ziemia
6. Wstyd
7. Notorycznie feat. Shay
8. Nasze Sny feat. Manolis Manoli
9. Przez Ciernie do Gwiazd feat. Touch Of Cas
10. Chcę Być Wolny
11. Tusz Na Wosku
12. Podróż do Wnętrza Siebie feat. Manolis Manoli
13. Get Fejm Or Die Tryin‘

Downloadu nie moge znaleźć, jak ktoś znajdzie niech podeśle pw :)

Źródło - google2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.