Skocz do zawartości
batonik

Przenikanie na respie

Rekomendowane odpowiedzi

Po rozpoczęciu rundy plugin daje możliwość przechodzenia przez członków swojej drużyny. Czas przenikania jest regulowany cvar'em.

// Czy plugin jest włączony
// -
// Domyślnie: "1.0"
// Minimalnie: "0.000000"
// Maksymalnie: "1.000000"
sm_snb "1.0"

// Czy FF ma być dostępne podczas spawn'u? Jeśli masz wyłączone ff na serwerze ustaw 0
// -
// Domyślnie: "1.0"
// Minimalnie: "0.000000"
// Maksymalnie: "1.000000"
sm_snb_ff "0"

// Czas spawn noblock'a (w sekundach).
// -
// Domyślnie: "10.0"
// Minimalnie: "1.000000"
sm_snb_time "10.0"

Changelog:

 

Version 1.1
-Added timer with mp_freeztime value (plugin start timer at end of freeztime).
-Fixed stuck at end of NoBlock time. Players are push away so they cant stuck on each other.
-Added green color to announce when NoBlock ends. It's more visible now.
-Adde option to turn off frendlyfire during NoBlock time (i added this because i need that on my server).

Version 1.2
-Fixed bug with frendlyfire. When server has ff default set to 0 plugin changed it to 1. Now its fixed.
-Added translation file. (maybe its not long, but added).

Version 1.3
-Fixed error with player pushaway. Earlier plugin push each player all time. Now its fixed.

Version 1.4
-Optimized code. Less timers smile.gif
-Deleted version number from cfg.

 

 

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1816881

snb.phrases.txt

spawn_noblock_csgo.sp

spawn_noblock_csgo.smx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...