Skocz do zawartości
Toraq

[Zamknięty] Siemka

Rekomendowane odpowiedzi

Parę osób mnie zna, widziało na serwie, ale oficjalnie się przywitam z Wami. :D   cześć

hehe,  historię życia mam napisać?

Gram w csa od gawien dawna, czyli od 2003 roku. Steama mam od 24.12.2004r.  Tak dostałem pod choinką, CS:CZ+1.6.  Początkowo muciłem w CS:CZ  ale pare osób namowiło mnie na 1.6 i tak zostało.  Godzin mam na steamie mało wygranch.. bo teraz pokazuje mi tylko 1000h,  albo niestety, albo może stety,  dawniej ten steam nie był mega doskonały i zjadło mi moje godziny gry. Może to i lepiej :D

Na codzień studiuje medycyne, w Zabrzu na SUM.  Jestem po 3 roku.  czyli w sumie można powiedzieć, że na 4. Mam jeden egzamin tylko w dupe.. więc luzik. :D

może byc?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam i zapraszam na serwer Paintball.

PS. Jesteś żołnierzem zawodowym?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na codzień studiuje medycyne, w Zabrzu na SUM.  Jestem po 3 roku.  czyli w sumie można powiedzieć, że na 4.

Nie,  studentem :D   

To jest fotka z ASG, w które się czasem bawie.   AKS-74  po przeróbkach, 470fps,  zmienione bebechy, a optycznie też trochę podrasowany. Własne wykonanie.

Ogólnie jestem jeszcze myśliwym, mam uprawnienia. Oraz piękną pierwszą broń :D    Winchester Select sporting II

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

SIEMA ZIOM

TORAQ LEKARZ KWIAT INTELIGENCJI MLODZIEZY POLSKIEJ.

Milego forumowania, uwazaj na kazanka.  :D  :D  :D

a i uwazaj na patrycje i pulsara krolowa i krola forum lubia warny wlepiac  :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a i uwazaj na patrycje i pulsara krolowa i krola forum lubia warny wlepiac  :P