Jump to content

MIRAS

Admin [CS:GO MOD DD2]
  • Content Count

    942
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Everything posted by MIRAS

  1. Chyba nie znajdzie się nikt który podanie by negatywnie oceniał. -Kultura - Demka - Staż... Wymieniać bez końca. Dobrze że się w końcu zgłosił. Na Tak.
  2. http://www.home-edition.eu/psychostaty/3/player.php?id=645 To jest on. Zbanowany z powodu tego ip : 89.64.11.92 oraz Sid'a który podał. Tu ban jakiś http://bany.home-edition.eu/ban_list.php?bid=123216 Które również pokryło się z jego, dziwne ze 3 razy już na nim śmigałeś. Jeżeli to nie Ty. Tak jak kolega wyjaśnił. Zresetuj router.
  3. Wszystkiego Najlepszego Nasza lejdi :newpolitician: :winke:

  4. Od jak dawna ujawnia ci się ten problem ? Jak dawniej wbijałem chwilkę polatać miałem podobnie ( lecz to przed czyszczeniem kompa, mogło mnie wieszać) Zauważyłem raz może dwa, że w momencie mojej zacinki ping podskakiwał nie tylko Mi, lecz większości obecnych osób. @>SiWy< Nie żebym się czepiał nie w moim interesie to, ale serio mordko takie posty? tak ciut nie w temacie dajesz taki przykład jako moderator, nie sądzisz ?
  5. 1 odnośnie skinów najlepiej omówić to z @Honor lub @batonik ,ich piaskownica - wiec ewentualnie oni będą je dodawali. 2 https://home-edition.eu/forum/45-muzyka/ Przed końcem danego miesiąca jest zamieszczany temat do składania propozycji Roundsound'ów. Tak wiec możesz śmiało zamieszczać tam propozycje. Ale "+" za chęci leci w twoją stronę.
  6. Na każdego przychodzi czas, jak to się mówi. Wiadomo zawsze smutno jak ktoś odchodzi ( w sumie stąd się nie odchodzi robi się przerwę, chyba ze z banem XD), ale takie są realia. Każdy ma życie, a przez spędzanie za dużo czasu na grach itp to życie Nam ucieka przed oczami. Co tu powiedzieć, Trzymaj się cieplutko, zaglądaj czasami coś namazać na SB czy postrzelać, i życzę aby maleństwo było zdrowiutkie, a Tyś dobrym chrzestnym :D Do Zobaczenia !
  7. MIRAS

    [Maj'19] RS'y

    No chyba się teraz Kamil ( @Honor ) wyrobisz No w sumie wolę #4 https://www88.zippyshare.com/v/rOUewc1Z/file.html 1 Cat Dealers Bruno Martini Joy Corporation - Gone Too Long Extended Mix. 2 Clean Bandit - Mama feat Ellie Goulding SYDE Remix. 3 Daddy Yankee Snow - Con Calma Video Oficial. 4 DJ Antoine Darius Finlay - Do It All Night In StTropez Phobia Shaker Bootleg Mix. 5 DJ Snake - Taki Taki ft Selena Gomez Ozuna Cardi B. 6 Klaas – Someone Like You. 7 Marnik - Up Down Official Audio. 8 MiłyPan - Królowa OFFICIAL VIDEO HIT 2018. (Tak dobrze widzisz - MIRAS dał disco polo XDD) 9 Panic At The Disco High Hopes JTVNES Remix. 10 R3HAB x Mike Williams - Lullaby. 11 Tymek - Język Ciała ft Big Scythe KLUBOWE prod C0PIK 12 Vicetone - Nevada ft Cozi Zuehlsdorff.
  8. MIRAS

    Znasz Ten Utwor ;> ?

    No wstyd by nie było znać XD @Adi-Fantasti Jak "Calma" to i kolejna :D
  9. Stóweczka Wariat ! :D Spełnienia marzeń :)

    1. popus czy to ty

      ♟popus czy to ty

      Dzieki Wielkie Byku 3maj się! 😉

  10. MIRAS

    [Kwiecień'19] RS'y

    Pusto w propozycjach Tak wim, niby po terminie ale dawno nic nie dodawałem : https://www22.zippyshare.com/v/egaIbmbt/file.html Na jaki serwer obojętnie :P PS "prosiłabym" Kiedy się @Honor połapiesz o tej formie XDD ( ino kopiuj; wklej leniu )
  11. Stóweczka  mordo :) Wszystkiego co Najlepsze, aby czysta kopała jak miała :D I żonka nie narzekała :laugh:

    1. >SiWy<

      >SiWy<

      Dzieki mordeczko :) 

  12. Spóźnione ale szczere Wszystkiego co Najlepsze Mami ! :) :*
  13. @popus czy to ty "Kazanek była" no Radosława kiedyś jakaś tam była :D Nie zabierajcie mu tej przyjemności - Kacper liczy na ich powrót XDD
  14. Nasz niegrzeczny pijaczek, szczególnie w weekendy :D Ale spoczko mordka :D
  15. Setunia Pomidorku :D Spełnienia marzeń :)

    1. KeczuP

      KeczuP

      Dzięki ! 🙂

  16. MIRAS

    Znasz Ten Utwor ;> ?

    Nie znam, ale przez teledysk nie będę spać w nocy XD Lecim dalej z Marnikiem
  17. MIRAS

    Znasz Ten Utwor ;> ?

    Z radia wiadomo że znane :P
  18. MIRAS

    Propozycja :D

    Normalnie inwigilacja się szerzy, dasz info o sobie będzie nagroda . Osobiście uważam, że kto będzie chciał to doda. Rozumiem założenie konta na forum, za reklamowanie serwerów itp nagrody. Po za tym tak jak koledzy wyżej (niech będzie że ich znam ) Reputki nie służą do tego. I nic istotnego nie zmieniają, aby ktoś się tym zachwalał. No może napalony Januszek, że miał ich 1000 XD (ten co się obraził i odszedł) Tak wiec też na Nie.
  19. Wszystkiego Najlepszego ! Spełnienia Marzeń :)
  20. Stóweczka botku !! "Oczko" zawsze się mówiło że najlepszy wiek :D 

    1. d!vide

      d!vide

      Dzieki wielkie 😄 

    2. OWSIANY  pszenny

      OWSIANY pszenny

      podlaczam sie do zyczen,zebys chlopaka wreszcie znalazl gejozo

  21. Hej. Pewnie są maniacy tego serialu, wiec pytanko. Gdzie znajdę do pobrania lub obejrzenia online 1 sezon ? Podrzucajcie typowo linki :) Z góry dzięki :*
  22. No no, widzę branie masz 😂

    Screenshot_20190111-055606_Samsung Internet.jpg

  23. KeczuP.png.0c7dd1b0b0a2a9dad42f4cbf5372335a.png

    Też tak segregujesz ludzi ? :trollface:

    1. OWSIANY  pszenny

      OWSIANY pszenny

      + za dudka na profilu

       

  24. Wszystkiego co najlepsze ! :* Spełnienia marzeń :)

    @popus czy to ty Paluch ? :huh:

×
×
  • Create New...