Skocz do zawartości
Szwadron97

Podanie na admina FFA

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Szwadron97
Staż w cs'a: 4 lata
Wiek: 22
Ile dziennie grasz na serwerze(link do GT z Twoim nickiem): 1-2 h https://www.gametracker.com/player/Szwadron97/31.186.83.63:27015/
Gdzie miałeś/aś admina: -
Gdzie masz admina: -
Dlaczego właśnie ja: Gram tu od ponad 4 lat i atmosfera, która była na tym serwie, wraz z byłym modem BF2 przyciągnęła mnie tutaj. Rok temu odpuściłem z gry, gdy najwięcej grało tutaj jeszcze 14/16 osób, ale jak wróciłem, to postanowiłem, że trzeba serwer odbudować, gdyż prawie nikt już nie grał... Dzięki moim propozycjom, które w części zostały wprowadzone, a w części zmodyfikowane, spowodowały, że po "odświeżeniu" serwera już nie 7 osób było najwięcej na serwerze, ale 16-u, a niekiedy nawet 27 osób. Jestem zadowolony, że serwer się mocno odbudował, ale jest w paru sprawach niedosyt, który chciałbym uzupełnić, jak np. brak adminów, czy mała liczba map. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest taki że aktualnie każdy jeden admin ma tam flagi, wiec jest Nas sporo. 

Jednak, kolega się dość udziela. Coś zgłasza, na kulturę nie mogę się wypowiedzieć jakoś negatywnie. Wiek oraz staż jest.

Ja bym dał admina, niech przez wakacje się rozbuja z wiedzą i doświadczeniem, bo wiadomo zaś znów będzie ciężej z adminami. 

Jestem na Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku kolegi zbytnio nie polubiłem, ale widać, że się starał i nadal stara pchać serwery pomalutku do przodu.

Jest aktywny na forum i widziałem, że nie raz wołał admina na chatbox'ie.

Dla mnie  TAK.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach