Jump to content

Amelia-AFM-

♟Użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

About Amelia-AFM-

  • Rank
    Amelk
  • Birthday 08/18/1989

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Łukasz
  • Nick
    Amelia-AFM-
  • Skąd
    Gorzów Wlkp ( Woj. Lubuskie )
  • Gadu-Gadu
    8652636
  • WWW
    Home-edition
  • Skype
    Lrm.pro.zolwik
  • Steam:
    --

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie no ja rozumiem bana . Ale jezeli opiekun servera czyli Serval skraca mi np mute a ty lecisz do honorora bo nie mozesz wytrzymacj moich odpowiedz o sianiu ntwojej propagadny zydowskie co pozniej piszeesz ze to taki zarcik ze kazdy o tym wiedzial to cos nie halo . sam prowokujesz zeby ktos miedzyinymi ja cisna narodowosc zywoska btw Serval bana za co za kulture obraze graczy czy konkretnie moje podejscie do pseudo religi zydowwskiej . jak mozesz to poprosze o sprostwowanie tego Ja tam nie wiem jak rozmowy prywatne ale moge jaik chcecie wstawiac screny z mojej rozmowy z Panem Tetrisem jak mi mowi ze jest adminem i komu ktos bedzie wierzl jak o to mamy sie bic
  2. Witam . Akurat teraz idę z kultura bo to rożnie wychodzi u mnie najczęściej negatywnie ( potwierdza to ilosc banow ) . Chcialbym sie dowiedziec konkretnie za co mam perma za obrazy na tle religijnym i wogole bo jakos konkretnie nie rozumiem tego . A ze Pan Tetris jest bardzo ciety na mnie i moja Osobe to nic nie poradzę bo akurat jestem rasista i sam dobrze wie o tym po rozmowach naszych na stemie ( co nie sa dowodem ) to podrostu wie jak łatwo mnie podpuscic w tej kwesti , tak samo jak mute czy przez ostatni tydzien kogos cos obrazalem ? gdy Pan Serval skrocil mi bana o tydzien byly jakies skargi od kogos bo ja jakos nie przypominam sobie chyhba ze Pan Tetris cos wie . ( nie Powiem moze jakies kurr bylo ale w to sie zdaza kazdemu ) . aPana Tetrisa nienawisc do mnie i banowanie mnie ciagleza wszystko troche jest juz zabawa . Bo nawet bany ktore polecialy dla innych w ten wekendzik sa smieszne moze Mateusz przeklina wiecej ale Thief czy Oliwka zaslugiwali na bana na 1 dzien ? I dalej nie wiem kogo obrazilem na tle rasistowskim ? To ze napisalem jednemu z adminow na stemie jak zydzi jezdza do Polski na zakupy to dostalem odpowiedz ze mysla bo oni sa madrzy jest ich atutem .
  3. Przykro mi, prywatnych rozmów nie będę dawał, bo to są MOJE prywatne rozmowy, a prywatne rozmowy nie są traktowane tutaj jako dowód i nie mają związku z Twoim mute, które dostałeś za coś innego. Wzmianka o tych rozmowach, miała na celu podkreślenie tego, że nie szanujesz innych graczy, gdy nie ma admina. Sytuację wyjaśniłem, więc kończę dyskusję tym postem. Moderatora proszę o zamknięcie tematu, żeby już więcej zbędnych postów się tu nie pojawiło. Poprosze o SS`y gdzie ktogos obrazilem . To ze poowiedzialem zeby sie zamknkal tak jak sam admin powiedzial dzieciak nie uwazam zeby to sie zaliczylo do mute. rozumiem gdybym dostal bana za przeszkadzanie ale nie mute boi nie obrazilem nikogo . dziekuje n/c PS . NFWP
  4. jakies ssy skargi poprosze ... bo narazie tylko przesdtawiles ze krzyczalem / wydzieralem sie na "mlodego" ? jakies konkretry cos ? PS: a Jak boli Ciebie moje podejscie do antyzydowskiej propagandy to mozemy prywatnie porozmawiac ew nie bedziesz mnie banowal i mutowal
  5. Dobrze poprosze SS`y z tych wszystkich skarg na mnie . i pokaz mi mi gdzie obrazelem jakiegos admina
  6. a ile moge pisac na u@ ?
  7. Nie no ja Ciebie rozumiem w 100% bo wiem ze przeginam ale akurat dzisiejsza sytuacja raczej nie byla z mojej winy ... bo wiem sam ile dales banow mi za kulture i wogole . ale zwracalem raz mu uwage 2 i nic ...
  8. tak dokladnie . ale przeszkadzal w grze czemu admin nie dal mu mute ?
  9. Amelia-AFM-

    Tay

    podstawy do mute ? poprosze
  10. pytanko za co mam bana ? jak mam mute ?
  11. W zaistniałej sytuacji całkowicie zgadzam się z banem za obrazę rodziny chociaż powinno to działać w dwie strony bo admin nie był przy całej rozmowie ( pseudo rozmowie i 100xx wulgaryzmów ) i obrazy rodzin w 2 strony . Nie mam pretensji do admina tylko proszę o skrócenie bana i obiecuje poprawę :)
  12. Ile jeszcze pajacow mi da bana ? Jesteście chorzy
  13. A nie jakie gówna wyciągasz dostałem za nie bana więc odpuść dziecko banuj na tą chwilę i się nie broń nagrulywaj hltv masz admina
  14. Dalej od dziecka braki argumentów
×
×
  • Create New...