Skocz do zawartości

InFlex

Admin [CS:GO MOD]
  • Zawartość

    271
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Profile Song

Ostatnia wygrana InFlex w dniu 14 Listopad

Użytkownicy przyznają InFlex punkty reputacji!

O InFlex

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Paweł
  • Nick
    Macius
  • Skąd
    Podlaskie

Ostatnie wizyty

1 597 wyświetleń profilu
  1. Kurde.Za dużo tych pożegnań...Pamiętaj dziękuje Ci za wszystko i powodzonka w życiu.3Maj sie
  2. InFlex

    Konkurs Polska vs Portugalia

    Pol. 0:3. Portugalia Nick:Macius #3
  3. Lubisz to

    received_441125399562331.gif

    1. _Strzel3c

      _Strzel3c

      LoL jakie fajne XD dzięki @InFlex

    2. InFlex

      InFlex

      @_Strzel3c luzik.Wiem co lubisz 😜

    3. _Strzel3c
  4. Największy troll (forum, serwer): @Nai. Największy nerwus: bot @Paff Dady ; ] 23 Największy leń: @hahXD Największy noob: @MIRAS Największy najgłośniejszy (najbardziej rozgadana,wygadania osoba): @popus czy to ty Największy przekliniak: @Kaczusia:D Największy płaczek: @Kaczusia:D @_Strzel3c Największy fochacz: @Tayquil Największy pijak: @>SiWy< Największy nieogar: @batonik Największy podlizuch: @Kapibar srumplu xd Największy dowcipniś: @MIRAS @Nai. Miss Woman: @Olka91^ @Maleństwo Top Man: @GeT ever 😉
  5. Osoba roku ( najbardziej zasłużona itp. @Sevral Najbardziej pomocna osoba: @Kapibar, @GeT Najlepsza nowa postać:Ten no ten wiecie xd Najbardziej innowacyjna osoba ( pomysły, spostrzeżenia. @Mirass Najlepszy admin:@HarryFireBlade Najaktywniejszy użytkownik forum:@Maleństwo Najlepszy gracz(naszych serwerów) @angej bot
  6. @Nai. wiem ale pisze jeszcze raz.Wczoraj robiłem formata i nie ogarnałem jeszcze wszystkiego.Jutro będzie xd
  7. Nie wiem czemu ale nie mg ich zobaczyć ale mam zapisane.Może przez format.Jak cos jutro naprawie i pokaże je. @OWSIANY pszennymam problem żeby je zobaczyć.Po formacie brakuje mi kilku rzeczy ale to chyba powinno wystarczyć. 😉
  8. Dobra koniec spamu..Kolega ma czas na wstawienie ssów i tyle.
  9. Jak Cie mam oszukać xd ? Skoro pisze powód bana "Wstaw foty" to masz je i koniec.Gdybym robił je podczas własnej gry to rozumiem ale siedziałem na spect i patrzyłem się jak Ci ssy lecą a dokładnie było ich 5.Nie ma ssów nie ma ub.
  10. Masz bo siedzialem na spect i nawet wiem jakie ssy powinny być 😉 Dokładnie z Cache na Bombiste B 😉 Zrobiłem Ci 5ssów i masz je wstawić.
  11. Nie udzielamy się we własnym podaniu. Wiek+ Demka są + Wiek + Na serwerze jak i forum atywny + Kultura +/- tak jak wspomniał srumpel @Kapibar nie znam Cie zbyt dobrze więc nie wiem jak jest ale sam na sobie wiem że czasami może każdemu odwalić. Jestem na Tak
  12. To Ty z Łomży jesteś bydlaku?

    1. InFlex

      InFlex

      W sensie 20km od Łomży ale w Łomży jestem codziennie a co xd ? @gramnawhtylkoniebanujcie

    2. Nai.

      Nai.

      A bo ja z Ostrołęki. I troche Łomży zwiedziłem na balecie :D

  13. Gdzie ten piękny kolor ;(?????

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. InFlex

      InFlex

      ;( ja wróciłem to ty uciekasz xd

    3. hahXD

      hahXD

      😯

    4. Mirass

      Mirass

      Spokojnie pany jeszcze wrócę 🙂

  14. @InFlex Pamiętasz jeszcze taki podnoszący poziom nastroju (i nie tylko) teledysk, Gazirovka - Black ? 😄 😄 😄 😄 😄 Cóż, srumpel Kapi znowu podniesie poziom nastroju 😄 

     

    ENJOY! ❤️ 😄

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. InFlex

      InFlex

      @Kapibar prawda.Chociaż ballady są fajne na impreze haha

      Screenshot_20181009-195700.png

    3. Kapibar

      Kapibar

      Dobra @InFlex słuchaj prawy i tyle, elo 😄
      przed-i-po_2016-10-20_18-33-04.jpg

    4. InFlex

      InFlex

      @Kapibar to jest potwierdzone na cały świat.A tak wg pamiętasz kto byl obok Ciebie 😜 ?

      Screenshot_20180513-105739.png

×